Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Ja jag blev oxå jätte rädd igår när de sa det till mig. Var ju inte därför jag sökte vård så blev helt paff. Ja tror oxå det blir bra e mest irriterad på min svärmor som gråter o inte förstår varför de väntar med kejsarsnitt tills fredag o vi har inte sagt kejsarsnitt överhuvudtaget o inte läkarna heller. Ångrar att vi sa nåt till den dramaqueenen .
Justja, letar tecken överallt. Jag har fått enorma finnar på hakan! Haft i princip felfri hy i 9 månader. Ser det som ngn hormonförändring nu när det börjar närma sig :D
Ska dom göra kejsarsnitt? Sånt går över, tror om hjärtslagen sjunker och bebisen inte mår bra att dom överväger ks men annars är det kontroller ofta och vänta in värkarna.
Usch jag förstår dig!
Ja inga roliga svärmödrar! Säg att dom inte rycker ut barnet för allra minsta som dom gjorde på din tid!
Hehe känns skönt ändå att jag inte e den enda med jobbiga svärföräldrar. Just nu försöker jag undvika dem för jag klarar knappt att vara trevlig.
Här kommer bebisarna på löpande band verkar det som! Jag har ännu inte känt nånting som skulle indikera att bebis är påväg än.. Men idag började jag dricka hallonbladste på min mans initiativ. Han har googlat o hittat denna "väl beprövade men dock ovetenskapliga metod" o så länge det inte är farligt för bebis så tänkte jag att man kan ju testa iaf ;) får de hur det går! Färdknäppen har iaf inte funkat än så länge men färdknäpp tsm med hallonbladste kanske ger utdelning, vem vet? :P
Här har det börjat mola, spänna och trycka på lite här och var i mage och rygg... Min bebis har legat felvänd ganska mycket fast har de senaste veckorna lagt sig åt rätt håll men är ej ännu fixerad, så jag vet inte om det är det hen kanske gör nu... iom at jag känner tydligt tryck neråt som jag knappt känt förut.
Jag har iaf order om att åka in tidigt till förlossningen så att de får konstatera bebins läge. Men än så länge vet jag inte vad det är jag känner ens ju? Det är bf+2 idag iaf.
Är det förlossning på G? Har fått mensvärk och värk på vänster ryggsida. Andra barnet men första barnet gick vattnet först och sedan värk
Blir tydligen juni bebis här.. Hade bf i lördags :/