• Wielkip

Junibebisar 2016

Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!

BF/infolista nedan;

6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)

Dottern Charlie Mars-12. Sonen Sigge Oktober-13
  • Svar på tråden Junibebisar 2016
  • Bibi84
    Gweny skrev 2016-05-26 14:42:32 följande:
    Oj det lät väldigt drygt! Men vad gör man inte.

Jag Får upp och gå och hämta mat iallafall.
    Tidig vattenavgång i v. 31+4, så var inte så mycket annat man kunde göra.

Skönt det! att du kan få röra på dig. :)

Ligger här och känner fortfarande värkarbete, kommer av och till i olika styrkor, tog två alvedon kl 13, fick sova lite, men vaknade upp kl 14 igen. så liten vila fick jag i alla fall. :)
  • Gweny
    Bibi84 skrev 2016-05-26 14:56:32 följande:

Tidig vattenavgång i v. 31+4, så var inte så mycket annat man kunde göra.

Skönt det! att du kan få röra på dig. :)

Ligger här och känner fortfarande värkarbete, kommer av och till i olika styrkor, tog två alvedon kl 13, fick sova lite, men vaknade upp kl 14 igen. så liten vila fick jag i alla fall. :)

Skönt du fick sova lite! Hoppas det kommer igång riktigt eller att du får vila ut lite.
  • UK Jennie
    Bibi84 skrev 2016-05-26 14:56:32 följande:
    Vad spannande - kanske det ar pa G! Vilken vecka ar du i? 
  • Bibi84

Trött i kropp känner att om jag hade fått en hinnsvepning så hade det satt igång ordentligt. Säkert latentfasen.

V. 35+4 idag. Men som gyn sa. 3cm på tappen, öppen 2-3 cm och väldigt mogen.

• Cherryay

Idag kl. 11.28 fick vi en son på 3840g och 52cm, föddes i v. 39+0 :) allt har gått bra o nu myser vi! Lycka till alla ni andra :)

• annieh897

Har känt lite "mensvärk" inatt och under dagen. Inte så starkt men känner i alla fall nånting till skillnad från förut. Min kropp är tyngre än nånsin och foglossningen är jättebesvärlig, så kroppsligt är jag sååå redo att föda. Men mentalt, jag vet inte... Längtar efter bebisen, samtidigt känns det så läskigt! Både förlossning men mest att bli mamma. Herregud, är jag redo? Lite jobbig känsla, jag har trots allt längtat efter barn i många år. Nån mer som känner så?

• Oscarsmamma84

Nu har jag köpt hallonbladste o druckit en kopp. Varit ute o gått en runda o ätit stark mat idag. Nåt av det borde ju vräka bebisen hehe

• Gweny
    Cherryay skrev 2016-05-26 17:23:33 följande:

Idag kl. 11.28 fick vi en son på 3840g och 52cm, föddes i v. 39+0 :) allt har gått bra o nu myser vi! Lycka till alla ni andra :)

Åh grattis till eran kille!
Svar på tråden Junibebisar 2016