• Wielkip

Junibebisar 2016

Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!

BF/infolista nedan;

6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)

Dottern Charlie Mars-12. Sonen Sigge Oktober-13
  • Svar på tråden Junibebisar 2016
  • valpis85

Knakar det era bäcken nät ni vänder eri sängen eller reser er ifrån sängen? Det gör det på mig. Ska det vara så?

• Oscarsmamma84
    Liinaa91 skrev 2016-05-30 22:36:49 följande:

Jo läkarna sa till mig att det är vanlig och brukar oftast försvinna när dom föds. Vet inte varför det händer och fick ingen förklaring på det. Men går på extra kontroll en gång i veckan då vi lyssnar på hjärtat så allt är bra.

Aha ok då får jag hoppas det försvinner:) har kommit plötsligt på min bebis var inget fel på hjärtat i torsdags. Vad skönt att det försvunnit på din bebis :)
  • Bibi84

Tänkte idag när jag vaknade kl 6 att jag skulle gå till jobbet på besök, men nu med kaffen i handen och lite mat i magen så tänker jag mer...... ORKA!!!!! Blev ju trött nu ju.

Nu börjar en efter en vakna här.

Sommarväder idag och sista dagen i maj månad. Blir garanterat junibebis här. 36+3 här.

• Bibi84

Tänkte idag när jag vaknade kl 6 att jag skulle gå till jobbet på besök, men nu med kaffen i handen och lite mat i magen så tänker jag mer...... ORKA!!!!! Blev ju trött nu ju.

Nu börjar en efter en vakna här.

Sommarväder idag och sista dagen i maj månad. Blir garanterat junibebis här. 36+3 här.

• Tiana

37+0, färdigbakat enligt alla infoböcker och bara att vänta :) Och så lyckas jag dra på mig världens nackspärr! Det var ju tungt nog även utan det här.

• Liinaa91
    valpis85 skrev 2016-05-30 23:51:15 följande:

Knakar det era bäcken nät ni vänder eri sängen eller reser er ifrån sängen? Det gör det på mig. Ska det vara så?

Om det ska va så vet jag inte men det knakar för fullt . Det gör tillochmed ont mellan benen när jag vänder på mig.
  • Liinaa91
    Oscarsmamma84 skrev 2016-05-31 05:36:06 följande:

Aha ok då får jag hoppas det försvinner:) har kommit plötsligt på min bebis var inget fel på hjärtat i torsdags. Vad skönt att det försvunnit på din bebis :)

Kom plötsligt på min också va på vanlig kontroll hos bm och hon ringde akut till kk. Jätte rädd var jag är dom gjorde flöde ul och sen vänta på läkaren... jätte rädd var jag. Men det försvann redan dagen efter då jag va inne på kk varje dag den veckan. Lycka till det blir bra ska du se.
  • ostpaj

V 38 idag! Skolavslutning imorgon (lunch + examensbevis). Redan vart hemma 1,5 vecka :) Härligt med riktigt väder idag iaf. Blir till att fylla dotterns lilla pool, äta melon i solen och bara vänta :)

• ostpaj

Justja, letar tecken överallt. Jag har fått enorma finnar på hakan! Haft i princip felfri hy i 9 månader. Ser det som ngn hormonförändring nu när det börjar närma sig :D

• Oscarsmamma84
    Liinaa91 skrev 2016-05-31 08:29:42 följande:

Kom plötsligt på min också va på vanlig kontroll hos bm och hon ringde akut till kk. Jätte rädd var jag är dom gjorde flöde ul och sen vänta på läkaren... jätte rädd var jag. Men det försvann redan dagen efter då jag va inne på kk varje dag den veckan. Lycka till det blir bra ska du se.

Ja jag blev oxå jätte rädd igår när de sa det till mig. Var ju inte därför jag sökte vård så blev helt paff. Ja tror oxå det blir bra e mest irriterad på min svärmor som gråter o inte förstår varför de väntar med kejsarsnitt tills fredag o vi har inte sagt kejsarsnitt överhuvudtaget o inte läkarna heller. Ångrar att vi sa nåt till den dramaqueenen .
Svar på tråden Junibebisar 2016