• Wielkip

Junibebisar 2016

Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!

BF/infolista nedan;

6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)

Dottern Charlie Mars-12. Sonen Sigge Oktober-13
  • Svar på tråden Junibebisar 2016
  • Sparven16
    Wielkip skrev 2015-10-05 19:22:00 följande:
    Jag är nöjd över att jag slutade röka (ett halvt till ett paket per dag) så fort jag fick plus, så 3 koppar kaffe om dagen tänker jag fan unna mig då, haha :'D
    Bra tänkt och bra gjort av dig att sluta helt! =) Skrattande
  • jtarnan
    knaappeen skrev 2015-10-05 18:42:48 följande:

Åh sån härlig känsla att se att graviditeten går framåt å att rosa flytningarna på BIM bara var just oskyldiga rosa flytningar

4+4 idag!

Åh vad skönt att höra. Hoppas allt fortsätter i denna riktning. För oss alla såklart :)
  • knaappeen
    jtarnan skrev 2015-10-05 19:43:15 följande:

Åh vad skönt att höra. Hoppas allt fortsätter i denna riktning. För oss alla såklart :)

Tack!! Ja gud det hoppas jag verkligen, för allas skull! Vilken baby månad det knr bli då!!
    MA första grav med första barnet i v 12(nov) Nya tag nu minbebis.com/blogg/knappen/
  • AlexB

Även jag hittade hit.

Bf 8/6 med tredje barnet, 2 döttrar sen tidigare (2010, 2012). Är 32 år och bor i Vara.

Tycker tiden går såå långsamt. Längtar till vårat bokade ultraljud 13/11.

Vet inte varför men tror att det kanske är 2 i magen. Kanske tror jag det för att gardera mig om det skulle vara så eller så är känslan rätt.

Är gärna med i Facebook gruppen.

• EMG
    Moneal skrev 2015-10-05 10:30:20 följande:

vilka fina tester!!

Klart det går vägen denna gången :)

Stort grattis!!

Ja, jag hoppas verkligen det! Håller en tumme.
  • EMG
    AlexB skrev 2015-10-05 20:07:53 följande:

Även jag hittade hit.

Bf 8/6 med tredje barnet, 2 döttrar sen tidigare (2010, 2012). Är 32 år och bor i Vara.

Tycker tiden går såå långsamt. Längtar till vårat bokade ultraljud 13/11.

Vet inte varför men tror att det kanske är 2 i magen. Kanske tror jag det för att gardera mig om det skulle vara så eller så är känslan rätt.

Är gärna med i Facebook gruppen.

Oj! Likt mig. Jag är 33år, två döttrar 2011 och 2012 och Bf 8/6 om mina gissningar stämmer. Svårt efter Mf och ingen mens i mellan. Har inte vågat ringa Bm, rädd för att det skall gå dåligt då?! Håller en tumme för oss alla som är i väntans tider!
  • Moneal

Hah!

Tog ett äl test på skoj som jag hittade hemma, är nog den starkaste äl jag haft någonsin ;)

• Moneal
    Sparven16 skrev 2015-10-05 20:25:35 följande:

Var tvungen att ta ett till test idag ???? bara för att vara säker haha ????

Ingen tvekan om det va :)
Svar på tråden Junibebisar 2016