• Wielkip

Junibebisar 2016

Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!

BF/infolista nedan;

6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)

Dottern Charlie Mars-12. Sonen Sigge Oktober-13
  • Svar på tråden Junibebisar 2016
  • frucgsvensson

Någon annan som har fått krampliknande smärtor i magen ibland? Det gör riktigt ont och får nästan andas mig igenom det. Fjärde gången det händer nu. Inget blod eller så, men man blir ju riktigt orolig när det händer.

• Inheaven
    frucgsvensson skrev 2015-10-06 17:44:59 följande:

Någon annan som har fått krampliknande smärtor i magen ibland? Det gör riktigt ont och får nästan andas mig igenom det. Fjärde gången det händer nu. Inget blod eller så, men man blir ju riktigt orolig när det händer.

Jag har fått som sendrag typ 2,3 gånger.
  • frucgsvensson

Okej! Efter dom där kramperna får jag mensvärk i både rygg å mage. Så man blir ju väldigt orolig! Gått in i vecka 6 idag och det är ju mkt som händer den här veckan vad jag förstår. Men det har ju hänt tidigare.

• Grus grus
    mariah81 skrev 2015-10-06 17:34:04 följande:

Har vi en FB-grupp (Facebook)?

Skicka ett pm till mig!
    online you can be anything you want. Strange why so many choose to be stupid.
  • knaappeen
    mariah81 skrev 2015-10-06 17:34:04 följande:

Har vi en FB-grupp (Facebook)?

Ja jag har startat en så skicka bara ett pm här så ordnar jag det
    MA första grav med första barnet i v 12(nov) Nya tag nu minbebis.com/blogg/knappen/
  • Pyretsmamma82
    Ramiz skrev 2015-10-06 17:28:45 följande:

Hej tjejer!

Var hos bm idag.. Fick lite information och några datum, det första datumet är 30 nov då jag ska ta prover.. Känns lite väl låååångt dit... Å ett ul blir det i januari... Det e ju såååå lång tid tills dess ju...

Vet ni någon bra privatklinik runt Sthlm/Gävleborg?

Åh! Jag vill också ha tid till ul! 
    Vi har bestämt att vi ska göra KUB. Så jag hoppas att jag får en tid när vi är hos BM nästa torsdag. Inskrivningssamtal då så jag hoppas att hon kan ge oss lite mer info och även en tid till KUB. 

Barnmorskegruppen här i Göteborg ska vara bra har jag hört av några kollegor. Men jag har valt Närhälsan i första hand. Vill inte de så går vi vidare till andra alternativ. 
  • frucgsvensson

Jag ska göra ett ultraljud i vecka 9. Har ju gjort IBF och då erbjuds man tidigare ultraljud. Egentligen redan i vecka 7-8, men min klinik hade ingen tid i de veckorna.

Svar på tråden Junibebisar 2016