Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Har vi en FB-grupp (Facebook)?
Någon annan som har fått krampliknande smärtor i magen ibland? Det gör riktigt ont och får nästan andas mig igenom det. Fjärde gången det händer nu. Inget blod eller så, men man blir ju riktigt orolig när det händer.
Någon annan som har fått krampliknande smärtor i magen ibland? Det gör riktigt ont och får nästan andas mig igenom det. Fjärde gången det händer nu. Inget blod eller så, men man blir ju riktigt orolig när det händer.
Okej! Efter dom där kramperna får jag mensvärk i både rygg å mage. Så man blir ju väldigt orolig! Gått in i vecka 6 idag och det är ju mkt som händer den här veckan vad jag förstår. Men det har ju hänt tidigare.
Hej tjejer!
Var hos bm idag.. Fick lite information och några datum, det första datumet är 30 nov då jag ska ta prover.. Känns lite väl låååångt dit... Å ett ul blir det i januari... Det e ju såååå lång tid tills dess ju...
Vet ni någon bra privatklinik runt Sthlm/Gävleborg?
Någon som har erfarenheter av de röda rsfu testen?
Jag ska göra ett ultraljud i vecka 9. Har ju gjort IBF och då erbjuds man tidigare ultraljud. Egentligen redan i vecka 7-8, men min klinik hade ingen tid i de veckorna.
IVF*