Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Åh! Jag vill också ha tid till ul!
Vi har bestämt att vi ska göra KUB. Så jag hoppas att jag får en tid när vi är hos BM nästa torsdag. Inskrivningssamtal då så jag hoppas att hon kan ge oss lite mer info och även en tid till KUB.
Barnmorskegruppen här i Göteborg ska vara bra har jag hört av några kollegor. Men jag har valt Närhälsan i första hand. Vill inte de så går vi vidare till andra alternativ.
Vad roligt att vara "igång", känns mer verkligt när man varit hos bm.
Har du haft foglossning tidigare graviditeter eftersom det kommit så tidigt? Något som gjorde att jag misstänkte graviditet var att jag kände av fogarna minst en vecka innan bim. Hade jobbig foglossning sist o blev sjukskriven men hoppas ja klarar mig bättre denna gång.
Någon som har erfarenheter av de röda rsfu testen?
Någon annan som har fått krampliknande smärtor i magen ibland? Det gör riktigt ont och får nästan andas mig igenom det. Fjärde gången det händer nu. Inget blod eller så, men man blir ju riktigt orolig när det händer.
Hej tjejer!
Var hos bm idag.. Fick lite information och några datum, det första datumet är 30 nov då jag ska ta prover.. Känns lite väl låååångt dit... Å ett ul blir det i januari... Det e ju såååå lång tid tills dess ju...
Vet ni någon bra privatklinik runt Sthlm/Gävleborg?
Japp, vad undrar du? :)
Är de pålitliga?
Kan man test innan bim?
när de väl ger ett rosa resultat så stämmer de!
dock kan dwt förekomma grå streck, men det kan dwt ju göra med alla test.
Jag skulle rekomendera att ta de som tidigast på bim då jag skälv upplever att de är lite sega.
Brukar bli + på dem ungefär samtidigt som man kan få + på cb digital :)
när de väl ger ett rosa resultat så stämmer de!
dock kan dwt förekomma grå streck, men det kan dwt ju göra med alla test.
Jag skulle rekomendera att ta de som tidigast på bim då jag skälv upplever att de är lite sega.
Brukar bli + på dem ungefär samtidigt som man kan få + på cb digital :)
Jaha. Här sitter jag som ett frågetecken och undrar vad som hände. På måndag har jag tid för att sätta in en spiral. Change of plans :)