• Wielkip

Junibebisar 2016

Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!

BF/infolista nedan;

6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)

Dottern Charlie Mars-12. Sonen Sigge Oktober-13
  • Svar på tråden Junibebisar 2016
  • knaappeen
    littlemissE skrev 2015-10-05 22:32:08 följande:

Bara en fråga.. känner ni er gravida eller får ni typ piminna er själva om att ni är det?

Jag har samma symptom som när jag ska ha eller precis i början av mens så det hela känns fortfarande väldigt overkligt. :)

Känner exakt samma sak. Glömmer iblbd bort att vi faktiSkt plussat haha.

Har enbart lite ömma bröst o någon känning då o då i tjemageb. Vill känna mer! Gravidsymtom HIT ME, jag är redo :-P
    MA första grav med första barnet i v 12(nov) Nya tag nu minbebis.com/blogg/knappen/
  • knaappeen
    AlexB skrev 2015-10-05 20:07:53 följande:

Även jag hittade hit.

Bf 8/6 med tredje barnet, 2 döttrar sen tidigare (2010, 2012). Är 32 år och bor i Vara.

Tycker tiden går såå långsamt. Längtar till vårat bokade ultraljud 13/11.

Vet inte varför men tror att det kanske är 2 i magen. Kanske tror jag det för att gardera mig om det skulle vara så eller så är känslan rätt.

Är gärna med i Facebook gruppen.

Grattis!

Åh jag önskar så attt det är två här, men tror inte alls det

Om du är sugen på FB gruppen så skicka meddelande till mig
    MA första grav med första barnet i v 12(nov) Nya tag nu minbebis.com/blogg/knappen/
  • Wielkip
    littlemissE skrev 2015-10-05 22:32:08 följande:

Bara en fråga.. känner ni er gravida eller får ni typ piminna er själva om att ni är det?

Jag har samma symptom som när jag ska ha eller precis i början av mens så det hela känns fortfarande väldigt overkligt. :)

Jag får lite molvärk då och då och det ilar i brösten till och från, men inget mer än så :
  • littlemissE
    knaappeen skrev 2015-10-05 22:37:12 följande:

Känner exakt samma sak. Glömmer iblbd bort att vi faktiSkt plussat haha.

Har enbart lite ömma bröst o någon känning då o då i tjemageb. Vill känna mer! Gravidsymtom HIT ME, jag är redo :-P

Hehe samma sak här :) glömmer bort det ibland. Men har lite illamående och ibland känningar i tjejmagen som du. Men brukar ha så när jag ska ha tant med. Det enda som är ovanligt är bamse meloner till boobs haha.. fast även dem kunde jag då ibland innan :) trodde man skulle "känna" sig gravid hela tiden :) att man skulle känna sig annorlunda. Man skapar ju endå ett nytt liv :)
  • frucgsvensson
    Pyretsmamma82 skrev 2015-10-05 20:31:21 följande:

Min syster har PCO och jag har inte gjort någon utredning. IVF har inte fungerat för henne alls. Och jag är väl lite väl orolig för att det lilla/lille som finns där inne ska släppa och bara försvinna. 

Jag har pco och har precis lyckats på första IVFen. Jag fick ut många fina ägg och det har ju hittills fungerat bra. De säger ju att vi med pco har större chanser vid ivf just för att vi får ut många bra ägg. Det sägs även att vi har lättare att bli gravida spontant i äldre åldrar.

Tråkigt att det inte fungerade för henne :(
  • Moneal

Den förlamande tröttheten, metallsmaken i munnen, värken i ligamenten, de ömma brösten, humörsvängningarna och kniven som sitter i ländryggen påminner mig konstant om att jag är gravid ;)

• jtarnan

Jag känner nästan ingenting än. Går på toa oftare, och mer hungrig. Annars känns det som vanligt. ;)

• Grus grus

Min man var galen på mig inatt för att jag snarkade så otroligt mycket. Är det ett symtom?? Jag var helt slut igår kväll.

online you can be anything you want. Strange why so many choose to be stupid.
  • jtarnan

Jag är varm hela tiden också. För varm!!! Vill nästan lägga mig naken utomhus ;)

Svar på tråden Junibebisar 2016