• Snorkfraken91

BF juni/juli

Hej!

Här är en tråd för oss som har BF i juni och juli. Vi är några från tråden "Just slutat med p-piller någon fler?" som följs åt här, men andra är självklart också varmt välkomna! Glad 

Presentera er och skriv BF så kommer jag eftersom att fylla på en lista! {#emotions_dlg.flower}

• Svar på tråden BF juni/juli
  • Rosen5824
    En del av oss skrev 2015-11-20 16:28:01 följande:

Jo du kan boka ett privat hos en gynekolog. Var bor du någonstans?

Jag bor i Nässjö men ska på Ul i Eksjö, vi är inget sort landsting :/
  • En del av oss

[quote=76026549][quote-nick]Rosen5824 skrev 2015-11-20 16:37:29 följande:[/quote-nick]

[/

Okej kan tyvärr inte den delen av landet då jag bor i Stockholm . Men gynekologmottagning finns väl i Nässjö?

Om allt går bra går min dröm i uppfyllelse juni/juli 2016 efter flertalet MF/MA
  • Glader02
    Rosen5824 skrev 2015-11-20 16:37:29 följande:

Jag har inte heller så många symtom vilket oroar mig, bara trötthet o lite ömma bröst. Också vecka 9. Förstår din känsla helt! Jättejobbigt.
  • Rosen5824
    En del av oss skrev 2015-11-20 19:04:42 följande:

[quote=76026549][quote-nick]Rosen5824 skrev 2015-11-20 16:37:29 följande:[/quote-nick]

[/

Okej kan tyvärr inte den delen av landet då jag bor i Stockholm . Men gynekologmottagning finns väl i Nässjö?

Nä det finns en kvinnohälsa men ska vi till läkaren så måste vi åka till Eksjö. Där har det all sjukvård typ, akuten och sånt. Vi har bara vårdcentralen och lite specvård. Tråkigt med en liten stad.
    Hittade en i Jönköping men jag och maken bestämde oss för att vänta i 4 veckor till. Finns ju inget jag kan göra ändå. Får bara anta att allt är ok. 
    Glader02 skrev 2015-11-20 19:29:03 följande:
    Jag har inte heller så många symtom vilket oroar mig, bara trötthet o lite ömma bröst. Också vecka 9. Förstår din känsla helt! Jättejobbigt.
    Skönt att veta att det finns fler :)
  • hundochhäst

Hej hänger gärna på i er tråd. BF 1/7 har två barn sedan tidigare och var nästan helt klar med att jag nog inte skulle ha fler så detta är en liten oplanerad men välkommen sladdis.

• Mamacitaa

Jag är ifrån Tranås. Har varit i Nässjö några gng i mitt liv ????
    7 Maj/ 8 okt/21 aug/BF 2016
  • En del av oss
    Rosen5824 skrev 2015-11-20 19:34:34 följande:

Nä det finns en kvinnohälsa men ska vi till läkaren så måste vi åka till Eksjö. Där har det all sjukvård typ, akuten och sånt. Vi har bara vårdcentralen och lite specvård. Tråkigt med en liten stad.

Hittade en i Jönköping men jag och maken bestämde oss för att vänta i 4 veckor till. Finns ju inget jag kan göra ändå. Får bara anta att allt är ok. Skönt att veta att det finns fler :)

Okej förstår.
    Om allt går bra går min dröm i uppfyllelse juni/juli 2016 efter flertalet MF/MA
  • Rosen5824
    Mamacitaa skrev 2015-11-20 21:32:26 följande:
    Jag är ifrån Tranås. Har varit i Nässjö några gng i mitt liv ????
    Vad trevligt, har varit i Tranås ibland också :) Köpte en jacka där bland annat ;) 
  • Cadencee
    Jag bor i Jönköping, vi tillhör samma landsting. Min bm sa att de börjat nyligen med att erbjuda ett tidigt ul i vecka 11-13 för dom som vill se bebisen men inte göra kub för det. Fråga om det! Borde ju vara samma eftersom de e samma landsting?
  • Y o L o

Usch jag har fått en liten depp idag. Kände bara "herregud vad har jag gjort, ska jag ha ett till barn" och så känner jag mig hemsk som ljuger på jobbet. De räknar med mig i ett stort projekt närmsta året o så går jag o vet att jag inte kommer vara där.

Det enda lustiga i det hela är att jag läste precis om v 9 som jag är i nu och då står det just om att det är vanligt att känna såhär. Det gör faktiskt att det känns lite lättare. Men just nu är det som att jag glömt att jag faktiskt önskat mig ett till barn. Usch känner mig som en hemsk människa just nu.

Svar på tråden BF juni/juli