• springa

BF juli 2016

Tänkte jag startar tråd för Bf juli 2016 då jag plussade för ett par dagar sedan på ÄL+10, och 3 gånger efter det ;).Detta är vårt 3e barn :) 

Fler som plussat med Bf juli? :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-11-09 10:30
    BF
    14/7 Springa- tredje barnet
    17/7 Theta- andra barnet
    17/7 Halo83- tredje barnet
    18/7 Millan1984- andra barnet
    20/7 Karniia - tredje barnet

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-11-09 18:12
    BF för Julimammor här:
    www.familjeliv.se/leave%3A//www.familjeliv.se/forum/thread/75980367-bf-lista-julibebisar-2016/1%23m1

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-11-09 19:27
    BF julimammor 2016:
    www.familjeliv.se/leave%3A//www.familjeliv.se/forum/thread/75980367-bf-lista-julibebisar-2016/1%23m1

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-11-09 19:40
    BF-lista julimammor 2016:
    www.familjeliv.se/forum/thread/75980367-bf-lista-julibebisar-2016/1

• Svar på tråden BF juli 2016
  • tovemaja

Lider med er som fått dåliga besked! Så tråkigt!

Ligger själv på soffan och mår så illa! Orkar absolut inte ta hand om min lille tiomånaders kille. Skönt att maken är föräldraledig nu! Trodde inte illamåendet skulle komma i v.11!? Mådde inte illa en dag med sonen...

• Hentura

Hej efter en väldigt jobbig start på graviditeten så vågar jag äntligen börja slappna av och hoppas lite nu :) Oron kommer nog att ligga kvar till första ul 3/2 men måste sluta gräva ner mig i den och tänkte därför gå med här :)

• Anonym (Hodejj)

Hej! Har precis gått in i v 12... Eller 11+2..

Tycker att symtomen har försvunnit sedan typ v 10... Inte trött längre... Var aldrig illamående. Lider dock av lågt blodtryck.

Och sorry för beskrivning, men jag var riktigt riktigt trög i magen i början, trodde jag skulle få hemorrojder. Men nu är allt tillbaka som vanligt. Hade jag inte blivit så plufsig och fått större bröst skulle jag aldrig tro att jag är gravid... Såklart är detta skönt men också förenat med oro... Så dumt att man inte får göra ul tidigare....

• Bellamamma72
    Anonym (Hodejj) skrev 2016-01-04 10:52:08 följande:

Hej! Har precis gått in i v 12... Eller 11+2..

Tycker att symtomen har försvunnit sedan typ v 10... Inte trött längre... Var aldrig illamående. Lider dock av lågt blodtryck.

Och sorry för beskrivning, men jag var riktigt riktigt trög i magen i början, trodde jag skulle få hemorrojder. Men nu är allt tillbaka som vanligt. Hade jag inte blivit så plufsig och fått större bröst skulle jag aldrig tro att jag är gravid... Såklart är detta skönt men också förenat med oro... Så dumt att man inte får göra ul tidigare....

Är i v 11 o mina symtom är nästan borta helt. Orolig jag med.... Har missfall o MA bakom mig, samt att jag är 43 år, såg ett litet pyre i V8 med tickande hjärta o allt då normalt, men ändå. ..... Svårt att koppla av.
  • Oktober23

Lyckost er som har fått behålla era små liv i magen. Jag hoppas innerligt på ett plus så fort denna skiten (blödningen) tar slut. Blä för detta.

• MålaMittHjärta

Är i v 15 nu och längtar efter att få känna lite fladder och sparkar, en månad kvar till rul längtar så efter att få se räkan och se om det är en tjej som jag tror :)

18/3- 2012 dagen då mitt liv förändrades
  • MammaTillBäbis

Här mår jag fortfarande illa men känner mig inte gravid, fast magen börjat komma fram. Håller med er att det är synd att man inte får se innan. Idag skulle vi boka in rutinultraljudet som måste ske i mitten av februari men det fanns inga tider kvar och de dom fanns var senare och då är jag lite för långt gången för rul. Om min barnmorska inte vart så seg kanske.... Men hon skulle skicka en remiss så hoppas vi på en tid som är inom gränsen för okej!

• Moorii

Jag känner mig inte heller särskilt gravid. Brösten ömmar fortfarande, molvärk, känt av lite foglossning och springer fortfarande på toaletten på nätterna. Men tycker det borde hända mer, kännas mer. På fredag är det dags för läkarbesök och datering, så himla nervös! Kommer då vara 12+6, nästan vecka 14. Någon annan som ska göra ul snart?

• Royalle

Jag har inte fått någon tid till RUL än. Ska till mvc den 12 januari så det är ju inte så långt kvar. Får säkert tid till det och glukosbelastning då.

Är det någon mer än jag som har hypotyreos? Har ni tagit prov ännu? Jag ska göra det så fort helgerna är över tänkte jag. Lite sent, men,men...

• moja
    Moorii skrev 2016-01-04 13:01:12 följande:

Jag känner mig inte heller särskilt gravid. Brösten ömmar fortfarande, molvärk, känt av lite foglossning och springer fortfarande på toaletten på nätterna. Men tycker det borde hända mer, kännas mer. På fredag är det dags för läkarbesök och datering, så himla nervös! Kommer då vara 12+6, nästan vecka 14. Någon annan som ska göra ul snart?

Jag har ul 7/1 alltså på torsdag :) är i v 11+4 nu :) lite nervös inför ul, rädd att få besked om att ngt gått på tok och babyn har dött :(
Svar på tråden BF juli 2016