• lenaerik86

Augustibebis 2016

Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?

• Svar på tråden Augustibebis 2016
  • sowe81
    I am Annahoj skrev 2015-12-03 10:33:25 följande:
    Hallå Nina¨(och ni andra som vill) skicka er mailadress till mig i ett meddelande här på Familjeliv :)

Så bjuder jag in er genom FaceBook!
    Ja kan hjälpa till o bjuda in folk också om ni skriver mailadressen i tråden, inte i privat meddelande till mig för de kommer jag inte åt via mobilen.
  • Cliin

Hänger på!
    Plussade idag. Blir barn nr 3. Har tvillingar födda 2012.
    Allt känns helt overkligt just nu.

• Sopnali

Men vad knäppt mitt inlägg blev. Skriver från mobilen. Men lägg gärna till mig.

• 19Jen91
    I am Annahoj skrev 2015-12-03 10:33:25 följande:

Hallå Nina¨(och ni andra som vill) skicka er mailadress till mig i ett meddelande här på Familjeliv :)

Så bjuder jag in er genom FaceBook!

Jag skickade min mejl till dig igår kväll! Kom det fram? Jag har inte fått någon inbjudan
  • pugsnotdrugs
    19Jen91 skrev 2015-12-03 15:59:25 följande:

Jag skickade min mejl till dig igår kväll! Kom det fram? Jag har inte fått någon inbjudan

Inbjudan kommer till din mailadress så kanske det har hamnat i skräpposten? :)
  • 19Jen91

Hur handskas ni andra med omställningen att vara gravida?

Jag är i total förnekelse just nu, men jag kastas mellan total lycka och djup oro när jag väl känner något. Kan vara hormonellt . När kommer acceptansen och glädjen?

• pugsnotdrugs
    19Jen91 skrev 2015-12-03 16:14:10 följande:

Hur handskas ni andra med omställningen att vara gravida?

Jag är i total förnekelse just nu, men jag kastas mellan total lycka och djup oro när jag väl känner något. Kan vara hormonellt . När kommer acceptansen och glädjen?

Jag känner exakt samma! Vet inte hur jag ska uttrycka det för sambon, men du gjorde det så bra. Undrar också när man kliver över tröskeln acceptans och lucka hela tiden utan oro:P
  • I am Annahoj
    19Jen91 skrev 2015-12-03 15:59:25 följande:
    Jag kollade igenom inbjudningarna och din skickades för 20 timmar sedan :)
    pugsnotdrugs tips var ett bra tips, kika i skräpposten. Hoppas du hittar länken!

Svar på tråden Augustibebis 2016