Augustibebis 2016
Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?
Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?
Nu tvekar jag inte längre. Fick detta på rfsu testet

Hänger på!
Plussade idag. Blir barn nr 3. Har tvillingar födda 2012.
Allt känns helt overkligt just nu.
Hej hoppar gärna med i denna tråd. Vad 5/8 mitt första barn???? lägga gärna till mig i Facebookgruppen sara.sjulin1@hotmail.se????
Men vad knäppt mitt inlägg blev. Skriver från mobilen. Men lägg gärna till mig.
Hallå Nina¨(och ni andra som vill) skicka er mailadress till mig i ett meddelande här på Familjeliv :)
Så bjuder jag in er genom FaceBook!
Jag skickade min mejl till dig igår kväll! Kom det fram? Jag har inte fått någon inbjudan
Hur handskas ni andra med omställningen att vara gravida?
Jag är i total förnekelse just nu, men jag kastas mellan total lycka och djup oro när jag väl känner något. Kan vara hormonellt
. När kommer acceptansen och glädjen?
Hur handskas ni andra med omställningen att vara gravida?
Jag är i total förnekelse just nu, men jag kastas mellan total lycka och djup oro när jag väl känner något. Kan vara hormonellt . När kommer acceptansen och glädjen?