• lenaerik86

Augustibebis 2016

Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?

• Svar på tråden Augustibebis 2016
  • Blomsterbitch
    I am Annahoj skrev 2015-12-02 16:20:41 följande:
    Precis så har jag förstått det, man måste bli inbjuden av admin för att kunna få se gruppen.
    Skicka namn så gör jag det direkt!

Moa Simonsson. Jag går gärna med.

Jag tror att de går att dölja att andra kan se vilka grupper man är med i. Men kan inte garantera det och vet inte helt och hållet hur man gör.

• Milli_1

Följt tråden några dagar. Plussade 1a advent på BIM. Andra barnet. BF 5/8. Redan fått tid för hälsosamtal och börjat känna av foglossning som jag inte hade förra gången.

Hemsk huvudvärk och ömma bröst.

• juni2009

Har inga gravid symptom alls :) med sonen hade jag inte heller några och hade en helt smärtfri graviditet. Inget illamående eller nåt alls. Det enda som kom typ v37-38 var att jag fick lite ont om jag gick för fort.. Han är född Januari 2010. Shit vad fort man glömmer

• Sommarmalva

Hoppar på här. Väntar barn nr 4 med bf 3 augusti. Fick missfall i september så känner mig lite nojig just nu. Har börjat må lite illa och är jättetrött !

• Sommarmalva

Det här med ul är olika beroende på vart man bor. Här där jag bor får man bara rul . Men är man över 35 får man kub om man vill i vecka 13. Eftersom jag är 36 så tänker jag ta ett kub test enbart för att få ett ul tidigt. Då jag fick missfall i september i v.13 så kommer jag vara jättenojig! Det där med magiska gränsen vid v.12 känns lite som falsk trygghet känner jag. Visst minskar risken men det kan ju fortfarande hända. Denna gång tänker jag inte andas ut på riktigt förren liten ligger i famnen. Förlåt den lite negativa attityden nu är jag ju gravid igen, och nu tusan ska det bli bebis!

• I am Annahoj
    ninawest skrev 2015-12-02 22:39:13 följande:
    Skicka till dig på fb eller här med namn så du kan lägga till mig i gruppen?? ;)
    Hallå Nina¨(och ni andra som vill) skicka er mailadress till mig i ett meddelande här på Familjeliv :)

Så bjuder jag in er genom FaceBook!
  • sowe81
    Mliizz skrev 2015-12-03 05:05:13 följande:

Jag kan inte skicka meddelande ang Facebook gruppen så jag skriver min mejl här!

Mliizz_@hotmail.com

Jag har bjudit in dig via e-post
Svar på tråden Augustibebis 2016