Augustibebis 2016
Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?
Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?
Moa Simonsson. Jag går gärna med.
Jag tror att de går att dölja att andra kan se vilka grupper man är med i. Men kan inte garantera det och vet inte helt och hållet hur man gör.
Jag kan inte skicka meddelande ang Facebook gruppen så jag skriver min mejl här!
Mliizz_@hotmail.com
Följt
Följt tråden några dagar. Plussade 1a advent på BIM. Andra barnet. BF 5/8. Redan fått tid för hälsosamtal och börjat känna av foglossning som jag inte hade förra gången.
Hemsk huvudvärk och ömma bröst.
Hej!
Plussade i måndags och är i vecka 4+6 :)
Första barnet :)
Har inga gravid symptom alls :) med sonen hade jag inte heller några och hade en helt smärtfri graviditet. Inget illamående eller nåt alls. Det enda som kom typ v37-38 var att jag fick lite ont om jag gick för fort.. Han är född Januari 2010. Shit vad fort man glömmer
Hoppar på här. Väntar barn nr 4 med bf 3 augusti. Fick missfall i september så känner mig lite nojig just nu. Har börjat må lite illa och är jättetrött !
Det här med ul är olika beroende på vart man bor. Här där jag bor får man bara rul . Men är man över 35 får man kub om man vill i vecka 13. Eftersom jag är 36 så tänker jag ta ett kub test enbart för att få ett ul tidigt. Då jag fick missfall i september i v.13 så kommer jag vara jättenojig! Det där med magiska gränsen vid v.12 känns lite som falsk trygghet känner jag. Visst minskar risken men det kan ju fortfarande hända. Denna gång tänker jag inte andas ut på riktigt förren liten ligger i famnen. Förlåt den lite negativa attityden
nu är jag ju gravid igen, och nu tusan ska det bli bebis!
Jag kan inte skicka meddelande ang Facebook gruppen så jag skriver min mejl här!
Mliizz_@hotmail.com