• lenaerik86

Augustibebis 2016

Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?

• Svar på tråden Augustibebis 2016
  • I am Annahoj
    SS_2 skrev 2015-12-02 15:42:30 följande:
    Ja va kul va med i en sån förut, dock livrädd att de ska bli att vänner kommer finnas där :/ :D
    Jag har försökt starta en med det fina tidigare föreslagna namnet 1608 Skrattande
    Men jag måste ha ett namn att bjuda in för att starta gruppen???
    Om jag gör rätt dvs? Obestämd
    Någon som vill vara med och bli den första inbjudna? Skicka ditt FB-namn till mig i ett meddelande så försöker jag direkt igen!

• SS_2
    hangonasec skrev 2015-12-02 14:55:09 följande:

Välkomna alla gravida som väntar ett Juli/Augustibarn nästa sommar!

(Gruppen är sluten så era inlägg syns inte för era vänner)

Facebookgrupp: BF Juli/Aug 2016

www.facebook.com/groups/1520080961640282/

Söker jag på den kan jag se vilka ni är som är med ju. Jag hoppar nog in senare
  • I am Annahoj
    SS_2 skrev 2015-12-02 15:56:47 följande:
    Söker jag på den kan jag se vilka ni är som är med ju. Jag hoppar nog in senare
    Jag gör 1608 hemlig tänkte jag då det är så tidigt för oss alla..
  • NiHa
    I am Annahoj skrev 2015-12-02 15:59:40 följande:
    Jag gör 1608 hemlig tänkte jag då det är så tidigt för oss alla..
    Ska jag skriva mitt namn i ett meddelande till dig så du kan lägga till mig?
    Om den är hemlig så kan väl ingen se den, även om dom går in bland mina grupper?
  • I am Annahoj
    NiHa skrev 2015-12-02 16:16:05 följande:
    Ska jag skriva mitt namn i ett meddelande till dig så du kan lägga till mig?
    Om den är hemlig så kan väl ingen se den, även om dom går in bland mina grupper?
    Precis så har jag förstått det, man måste bli inbjuden av admin för att kunna få se gruppen.
    Skicka namn så gör jag det direkt!
  • rutigsvans

Hej på er!

jag plussade igår, bf vet jag faktiskt inte då jag har väldigt lång cykel och noll koll på när jag har äl. Men jag antar att det är i augusti iallafall!

lyckades på första försöket!! så himla glad för jag trodde vi skulle behöva hålla på länge.

Har ett litet yrväder här hemma som fyller 1 om några dagar.

var så himla illamående förra grav så var sjukskriven ganska länge i början, börjar redan känna illamåendet i magen... hanterbart forfarande men hoppas det inte blir mer än så .Och så lite molvärk.. 

skulle jättegärna vilja vara med i den hemliga fb gruppen med!

• I am Annahoj

Jag försöker starta en helt vanlig, hemlig grupp men får hela tiden upp detta meddelande:

Är det någon smarting här som vet hur jag går runt detta med att jag bara kan vara vänner med dem jag bjuder in?

• NiHa
    I am Annahoj skrev 2015-12-02 16:20:41 följande:
    Precis så har jag förstått det, man måste bli inbjuden av admin för att kunna få se gruppen.
    Skicka namn så gör jag det direkt!
    Har skickat nu:)
  • rutigsvans
    I am Annahoj skrev 2015-12-02 16:46:38 följande:

Jag försöker starta en helt vanlig, hemlig grupp men får hela tiden upp detta meddelande:

Är det någon smarting här som vet hur jag går runt detta med att jag bara kan vara vänner med dem jag bjuder in?

Jag tror det!! har varit med i en hemlig grupp förut och då var jag tvungen att bli vän med hon som startade den.. men det går ju att ta bort sen om man inte vill ha jättemånga nya vänner såklart ;)
  • Mellanstadieläraren

Ringde idag och fick tid för ett tidigt UL hos min vanliga gyn. Fick tid om några veckor för då borde man kunna se hjärtat trodde hon. Är galet nervös men förväntansfull såklart. Man vill ju så gärna att det ska finnas nåt där och att allt ser bra ut. 

Hur starka har era stickor varit när ni testat? Jag har ett vanligt clearblue hemma och ett digitalt men har bara testat med stickorna än. BIM va ju i måndags och jag har sett en stegring från söndag till idag men gårdagens och dagens kändes väldigt lika... Hur snabbt ökar HCG?

Svar på tråden Augustibebis 2016