Augustibebis 2016
Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?
Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?

Välkomna alla gravida som väntar ett Juli/Augustibarn nästa sommar!
(Gruppen är sluten så era inlägg syns inte för era vänner)
Facebookgrupp: BF Juli/Aug 2016
www.facebook.com/groups/1520080961640282/
Hej på er!
jag plussade igår, bf vet jag faktiskt inte då jag har väldigt lång cykel och noll koll på när jag har äl. Men jag antar att det är i augusti iallafall!
lyckades på första försöket!! så himla glad för jag trodde vi skulle behöva hålla på länge.
Har ett litet yrväder här hemma som fyller 1 om några dagar.
var så himla illamående förra grav så var sjukskriven ganska länge i början, börjar redan känna illamåendet i magen... hanterbart forfarande men hoppas det inte blir mer än så .Och så lite molvärk..
skulle jättegärna vilja vara med i den hemliga fb gruppen med!
Jag försöker starta en helt vanlig, hemlig grupp men får hela tiden upp detta meddelande: 
Är det någon smarting här som vet hur jag går runt detta med att jag bara kan vara vänner med dem jag bjuder in?
Jag försöker starta en helt vanlig, hemlig grupp men får hela tiden upp detta meddelande:
Är det någon smarting här som vet hur jag går runt detta med att jag bara kan vara vänner med dem jag bjuder in?
Ringde idag och fick tid för ett tidigt UL hos min vanliga gyn. Fick tid om några veckor för då borde man kunna se hjärtat trodde hon. Är galet nervös men förväntansfull såklart. Man vill ju så gärna att det ska finnas nåt där och att allt ser bra ut.
Hur starka har era stickor varit när ni testat? Jag har ett vanligt clearblue hemma och ett digitalt men har bara testat med stickorna än. BIM va ju i måndags och jag har sett en stegring från söndag till idag men gårdagens och dagens kändes väldigt lika... Hur snabbt ökar HCG?