• lenaerik86

Augustibebis 2016

Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?

• Svar på tråden Augustibebis 2016
  • Skroenan

Jag har tid för tidigt UL 14 dec. Då är jag 6+3. I Östersund så får man inte det gratis utan jag har köpt ett på en privatklinik. Kostar 1500:- men värt det! Vågar inte tro än att jag är gravid så behöver få en bekräftelse haha :) så hoppas på att vi ska få se något! Fortfarande tidigt så den kan gömma sig men hoppas inte!

• NiHa
    Tahmina skrev 2015-12-04 20:24:44 följande:

Jag vill gärna vara med om någon kan lägga till mig:). Bf 2/8.

Tahmina_faqiri@hotmail.com

Lägger till er om ett litet tag när jag är vid datorn:)
  • NiHa
    Drömmer om tre skrev 2015-12-04 19:30:40 följande:

Jag är gärna med bf 6/8 som det ser ut nu, tredje barnet.

lina__carlsson@live.se om nån vill lägga till mig :)

Lägger till er om ett litet tag när jag är vid datorn:)
  • Sommarmalva

Kommer någon finnas kvar här eller sticker alla till Facebook? Jag har inte Facebook så kanske behöver söka mig någon annanstans?

• NiHa
    Sommarmalva skrev 2015-12-04 21:47:02 följande:

Kommer någon finnas kvar här eller sticker alla till Facebook? Jag har inte Facebook så kanske behöver söka mig någon annanstans?

Jag är inne och kollar varje dag:) det är bara att appen krånglar så mkt i mobilen så det blir enklare med fb:)
  • primavolta
    Sommarmalva skrev 2015-12-04 21:47:02 följande:

Jag ska inte till fb, så vi kan hänga kvar här :) hehe. Vilken vecka är du i ?
  • GrukanGrace

Jag stannar här tillsågar veckor gått. Är tyvärr lite luttrad men självklart sjukt hoppfull!!

primavolta skrev 2015-12-04 22:35:51 följande:

Jag ska inte till fb, så vi kan hänga kvar här :) hehe. Vilken vecka är du i ?

Svar på tråden Augustibebis 2016