Augustibebis 2016
Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?
Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?
Jag är gärna med bf 6/8 som det ser ut nu, tredje barnet.
lina__carlsson@live.se om nån vill lägga till mig :)
Jag har tid för tidigt UL 14 dec. Då är jag 6+3. I Östersund så får man inte det gratis utan jag har köpt ett på en privatklinik. Kostar 1500:- men värt det! Vågar inte tro än att jag är gravid så behöver få en bekräftelse haha :) så hoppas på att vi ska få se något! Fortfarande tidigt så den kan gömma sig men hoppas inte!
Jag vill gärna vara med om någon kan lägga till mig:). Bf 2/8.
Tahmina_faqiri@hotmail.com
Jag vill gärna vara med om någon kan lägga till mig:). Bf 2/8.
Tahmina_faqiri@hotmail.com
Jag är gärna med bf 6/8 som det ser ut nu, tredje barnet.
lina__carlsson@live.se om nån vill lägga till mig :)
Kommer någon finnas kvar här eller sticker alla till Facebook? Jag har inte Facebook så kanske behöver söka mig någon annanstans?
Kommer någon finnas kvar här eller sticker alla till Facebook? Jag har inte Facebook så kanske behöver söka mig någon annanstans?
Vore snällt om någon kunde lägga till mig i FB gruppen. Min mailadress är
umefrida@gmail.com
Jag stannar här tillsågar veckor gått. Är tyvärr lite luttrad men självklart sjukt hoppfull!!
Jag ska inte till fb, så vi kan hänga kvar här :) hehe. Vilken vecka är du i ?