BF 2016 Östersund
Någon som ska ha barn 2016 i Östersunds området?
Själv ska jag ha i april :)
Någon som ska ha barn 2016 i Östersunds området?
Själv ska jag ha i april :)
Vi hade med storlek 50 och 56, vår kille var liten så 50 var nästan lite stort, men ta med ett/två set av dom två storlekarna så har du ifall bebis är liten/stor!
Ja det ska nog funka, jag hade en från boob som jag älskade, dock så är dom dyra, men att investera i en bra amnings bh är en bra idé, för man kommer använda dom flitigt under en period! :)
Min mjölk rann till 2 dagar efter förlossningen, då kom den riktiga mjölken och boobsen blev som stora silikontuttar haha, men det gick ner efter någon dag!
Men råmjölk läckte jag sen v 20 ungefär, så jag använde anmningsinlägg redan då, annars blev det så fula fläckar på kläder/i bh-n! Men alla gör ju inte det, som tur är, för det var ganska jobbigt tyckte jag!
Ja jag får göra det då
Får kika vad det finns för några då kanske, dom jag har nu kanske blir för små senare om man skulle få större.
Jag har inte märkt något än så det kanske inte blir något förrän det är dags
Vart var det du gick på mvc igen?
Min bröst växte mycket när jag ammade, tyckte dom var så fina under amningsperioden haha :) så jag gick upp två bh storlekar under den tiden! Nu är dom större än innan, men lite mer tomma, eller hur jag ska förklara det!
Jag går på Frösön, var det du som gick där med?
Gud, jag hoppas inte mina växer så mycket haha.
Ja precis, då kanske vi kommer gå samma föräldrar upp sen då?
Man får inte gå på föräldragrupp under andra graviditeten :( så jag ska inte gå på någon den här gången dessvärre..
Men vad tråkigt Vet du när man börjar gå på såna?
Jag kommer gå på mvc i odensala :) hoppas de drar igång en föräldragrupp där. Även en pappagrupp. Min sambo har inga vänner som har eller väntar barn så tror han skulle behöva lite stöd och någon att ventilera med :)
När fick ni kallelse till rul? Är i vecka 14 nu men har inte fått kallelse än :/
Jag fick nog inte kallelse förrän i V 17-18 och sen fick jag gå på RUL i V 20. Tror dom är ganska sega med sånt här. Du kan fråga din barnmorska om hon skickat in papprena :) Är du nyfiken? :)
Jag fick min kallelse i går, ska på rul om två veckor i vecka 19. Så å spännande!
Fick dock reda på tiden av min BM som kollade upp de åt mig.
17+0 idag! Har gått å blivit förkyld så jag vill helst ligga i sängen hela dagarna. Tur jag har ledig vecka så jag bara kan mysa med gott samvete.