• Sereht

BF 2016 Östersund

Någon som ska ha barn 2016 i Östersunds området?

Själv ska jag ha i april :)

• Svar på tråden BF 2016 Östersund
  • Sereht

Välkommen till er som är nya här :)

Hur går det för alla?

• Villhaenbebbe
    Sereht skrev 2016-01-10 00:53:57 följande:

Hur går det för alla?

Jag har varit på rul och fått veta att vi ska få en lillebror :) allt såg bra ut med honom också! Så skönt!

Annars mår jag helt okej, ont i svanken men det hade jag sist också och får fortfarande kväljningar väldigt lätt haha.. Magen har kommit rejält också, nu går det inte ta miste på!

Hur är det med dig? :)
  • 88therese

Hur går det för alla?

Jag börjar må bättre för varje dag. Illamåendet är mer hanterbart. Det stramar och spänner en del i nedre delen av magen. Och känns lite som träningsvärk men jag antar att det är för att det växer och gror där inne. 13+4 idag. ????
  • Skroenan

Hur går det för alla?

Jag mår oförskämt bra :) lite ömma bröst till och från, växtvärk. Lite humörssvägningar (enligt sambo haha) annars bra :)
  • Dirvas
    Skroenan skrev 2016-01-08 15:05:41 följande:
    Välkommen du med :) jag bor också i Odensala! Då kommer vi nog gå på samma

Mvc , om du valt odensala? :)
    Har precis varit på vul och fick se en lite krabat sprattla, nu är vi släppta från ivf-kliniken och jag kan ska ringa till MVC för att börja gå där. Kommer börja gå i min gamla hemstad då jag fortfarande befinner mig rätt mycket där men inom några månader blir det nog Odensala för mig med :)
  • Sereht
    Villhaenbebbe skrev 2016-01-10 06:15:26 följande:
    Jag har varit på rul och fått veta att vi ska få en lillebror :) allt såg bra ut med honom också! Så skönt!

Annars mår jag helt okej, ont i svanken men det hade jag sist också och får fortfarande kväljningar väldigt lätt haha.. Magen har kommit rejält också, nu går det inte ta miste på!

Hur är det med dig? :)
    Åhh vad roligt! Såg allt bra ut?

Det är bara bra här med, sparkar som bara den. Ont i ryggen så jag vill dö typ :S
  • Sereht
    88therese skrev 2016-01-10 18:28:08 följande:
    Jag börjar må bättre för varje dag. Illamåendet är mer hanterbart. Det stramar och spänner en del i nedre delen av magen. Och känns lite som träningsvärk men jag antar att det är för att det växer och gror där inne. 13+4 idag. ????
    Det är bra :) Ja, det är nog som det ska vara. Jag har haft spänningar och sammandragningar i magen i flera veckor och det blir bara värre :P Men det är det värt! Jag är i V. 25+3
    Skroenan skrev 2016-01-11 13:34:01 följande:
    Jag mår oförskämt bra :) lite ömma bröst till och från, växtvärk. Lite humörssvägningar (enligt sambo haha) annars bra :)
    Hehe, kanske tur i oturen att jag inte har någon sambo då :P Vilken vecka är du i nu?
    Dirvas skrev 2016-01-12 18:02:04 följande:
    Har precis varit på vul och fick se en lite krabat sprattla, nu är vi släppta från ivf-kliniken och jag kan ska ringa till MVC för att börja gå där. Kommer börja gå i min gamla hemstad då jag fortfarande befinner mig rätt mycket där men inom några månader blir det nog Odensala för mig med :)
    Åh vad roligt :) Grattis! Får jag fråga hur länge ni försökt att bli med barn?

• Villhaenbebbe
    Sereht skrev 2016-01-14 08:05:18 följande:

Åhh vad roligt! Såg allt bra ut?

Det är bara bra här med, sparkar som bara den. Ont i ryggen så jag vill dö typ :S

Ja allt såg bra ut :) fick veta att moderkakan var i framvägg så det förklarar varför jag inte känt så mycket än, vid den här tiden förra graviditeten kunde jag se utanpå magen, men hade då moderkakan i bakvägg :) nu känner jag honom där inne men inte alls på samma sätt som förra gången!

Ja alltså den här ryggsmärtorna alltså.. Hade ont i svanken från v 11 förra graviditeten sen har det hållit i sig, hann aldrig bli bättre då jag burit en bebis först i magen sen i armarna och nu igen i magen haha
  • Skroenan

Sereth - jag går in i vecka 12 imorgon :)(10+6 nu) så om en vecka ungefär kan man andas ut litegrann!

Inskrivning på måndag. Skulle haft i tisdags men blev ombokad :)

• Dirvas

Sereht: "Åh vad roligt :) Grattis! Får jag fråga hur länge ni försökt att bli med barn?"

Tack :) 2,5 år försökte vi innan vi fick börja med behandling. Har lite svårt att förstå att det faktiskt ligger något i magen som ska bli vår bebis, längtar lite tills det syns så kanske det blir lättare att ta in.
    Vilken vecka är du i nu? Är det första barnet för dig med?

Svar på tråden BF 2016 Östersund