• Sereht

BF 2016 Östersund

Någon som ska ha barn 2016 i Östersunds området?

Själv ska jag ha i april :)

• Svar på tråden BF 2016 Östersund
  • Sereht
    lacomte skrev 2016-03-12 16:58:12 följande:

Ja det e mysigt :).

Va du på marknaden nu i Östersund ??

Mm jag rullar inte fram en utan vaggar fram :').

Nä, jag blev faktiskt "kidnappad" igår. Mina kompisar hade fixat världens bästa babyshower. Fick så sjukt mycket presenter så nu är jag nog helt redo för att den lilla ska komma???? Var du på marknad?
  • lacomte
    Sereht skrev 2016-03-13 06:26:59 följande:
    Nä, jag blev faktiskt "kidnappad" igår. Mina kompisar hade fixat världens bästa babyshower. Fick så sjukt mycket presenter så nu är jag nog helt redo för att den lilla ska komma???? Var du på marknad?
    Oki :).
    Ja jag va på den med min bästa tjej kompis å köpte alldeles för mycket skräp :'D.
  • Sereht
    lacomte skrev 2016-03-13 10:50:25 följande:

Oki :).

Ja jag va på den med min bästa tjej kompis å köpte alldeles för mycket skräp :'D.

Hehe ja det brukar bli så Vad fyndade du då?
  • Skroenan

Nu har man varit på ultraljud :) en frisk och kry liten pojke!! Helt otroligt ??????

• Sereht
    lacomte skrev 2016-03-14 15:04:55 följande:

Jag köpte massa korv :) och en hand vävd träkorg å benvärmare :)

Alltså så fort någon nämner mat nu för tiden så börjar jag typ dregla direkt haha
  • Sereht
    Skroenan skrev 2016-03-14 15:37:53 följande:

Nu har man varit på ultraljud :) en frisk och kry liten pojke!! Helt otroligt ??????

Vad roligt!! Grattis!! Samma bf fortfarande?
  • hundenhubbe

Hejsan!

Bor i ytterån och har bf 21 maj. Vore kul att följas åt sista månaderna! Har en dotter på 2 år.

• Villhaenbebbe
    Skroenan skrev 2016-03-14 15:37:53 följande:

GRATTIS! Vad kul :)
Svar på tråden BF 2016 Östersund