BF 2016 Östersund
Någon som ska ha barn 2016 i Östersunds området?
Själv ska jag ha i april :)
Någon som ska ha barn 2016 i Östersunds området?
Själv ska jag ha i april :)
Skroenan: va inne på insta under hashtaggen #bfjuni2016, brukar kolla där av nyfikenhet, på en bild såg jag ditt alias som jag kände igen och klickade in på, haha och du ska ju ha bebis med min tremänning Emil! Visst stämmer det? :) :) den här stan är så liten!
Nämen vad häftigt! :) ja det är med Emil. Vad roligt! Kul med fyrmänningar i samma stad :D det är inte så vanligt tror jag.
Är det någon som har några speciella cravings än? Själv så är jag så jävla sugen på sten, eller typ krita eller något annat torrt haha. Dreglar typ om jag tänker på källare eller ser något annat sånt där jag tycker skulle smaka gott. Sen har jag utvecklat ett enormt behov av att dricka hela tiden. Vaknar mitt i nätterna av ägt jag känner mig "bakistörstig" och måste gå upp och dricka skitmycket av vad det nu kan vara:-P
Är det någon som har några speciella cravings än? Själv så är jag så jävla sugen på sten, eller typ krita eller något annat torrt haha. Dreglar typ om jag tänker på källare eller ser något annat sånt där jag tycker skulle smaka gott. Sen har jag utvecklat ett enormt behov av att dricka hela tiden. Vaknar mitt i nätterna av ägt jag känner mig "bakistörstig" och måste gå upp och dricka skitmycket av vad det nu kan vara:-P
Igår va de ultraljud. Heelt underbart , hade kunnat legat där hela dagen å kollat på lillan (Japp troligtvis en liten tjej)
En väldigt sprattlig och rörlig tjej som inte låg stilla en sekund. Lyckades bara få till en bild på huvudet i profil som vi fick med oss.
Födelsedatum blev flyttat 11 dagar senare till den 23 juli, känns som en evighet!!
Så då var man bara i vecka 18 (17+4) idag igen.
Igår va de ultraljud. Heelt underbart , hade kunnat legat där hela dagen å kollat på lillan (Japp troligtvis en liten tjej)
En väldigt sprattlig och rörlig tjej som inte låg stilla en sekund. Lyckades bara få till en bild på huvudet i profil som vi fick med oss.
Födelsedatum blev flyttat 11 dagar senare till den 23 juli, känns som en evighet!!
Så då var man bara i vecka 18 (17+4) idag igen.
Åh vad roligt! Grattis! Då får vi båda en flicka som det verkar. Ja tiden flyger ju inte direkt iväg när man kommit en bit in i graviditeten:-/ Skulle lätt kunna föda nu så man får se vem som är där inne Mår du bra annars?
Grattis! Skönt att allt gick bra :)
Jag ska på ultraljud 14 mars. Då är jag vecka 19+3 :) Gud så jag längtar!
Har haft stora problem med illamående från start som sen gick över i migrän typ varje dag men det är nu den senaste veckan som jag känner att jag har fått lite energi tillbaka.. så skönt!
Behöver dock ändå en powernap då och då, speciellt på jobbet men de har funkat bra då jag jobbar med en brukare som alltid vilar på eftermiddagarna. Ganska skönt att jobba dygn också då man blir ledig större delen av veckorna och inte sliter ut sig allt för mycket.