BF 2016 Östersund
Någon som ska ha barn 2016 i Östersunds området?
Själv ska jag ha i april :)
Någon som ska ha barn 2016 i Östersunds området?
Själv ska jag ha i april :)
Jag fick min kallelse i går, ska på rul om två veckor i vecka 19. Så å spännande!
Fick dock reda på tiden av min BM som kollade upp de åt mig.
17+0 idag! Har gått å blivit förkyld så jag vill helst ligga i sängen hela dagarna. Tur jag har ledig vecka så jag bara kan mysa med gott samvete.
Åh vad spännande!
Ja, min kollade upp det åt mig också...
Tiden i början går ganska fort, tror det blir långsamt när man kommit en bit. Det är en period när man blir så jäkla täppt i näsan och det vägrar släppa, det kanske är den du är inne i:-P
Jag blev sjukskriven 100% igår p.g.a foglossning och var även in på förlossningen häromdagen för mvc misstänkte att jag hade en blodpropp men allt gick bra V29 här nu
Ja alltså den här j*la nästäppan gör mig GALEN! Jag är redan beroende av nässpray och hatar vara täppt, och nu är jag täppt konstant. Så jobbigt.
Vad tiden går fort alltså, här är det v 24 imorgon! Hoppas du kan varva ner lite så fogarna får vila :)
Jag fick nog inte kallelse förrän i V 17-18 och sen fick jag gå på RUL i V 20. Tror dom är ganska sega med sånt här. Du kan fråga din barnmorska om hon skickat in papprena :) Är du nyfiken? :)
Åh känns så långt dit :D vill veta nu haha!
Ja jag är sjukt nyfiken :) vill veta könet och så att bebisen mår bra
Hehe, ja jag var också sjukt nyfiken! Ville inte handla något innan jag visste om det var en pojke eller flicka
Jag har handlat ganska mkt redan :) mest på loppis eller blocket. Köpt mycket könsneutralt. Några rosa strumpor o så men äsch, en bebispojke bryr sig nog inte om det skulle vara så ;)
Jag har en liten förbjuden önskan om att det är en flicka. Har alltid drömt om det. Känns lite taskigt egentligen om det visar sig vara en pojke :/
Jag vet inte men jag tror dom flesta tjejer har en liten önskan om att få en liten flicka
Jag är så jäkla nervös för att det ska visa sig att det är en pojke som gömmer sig där istället för flickan man fick "se" på ultraljudet:-P
Skroenan: va inne på insta under hashtaggen #bfjuni2016, brukar kolla där av nyfikenhet, på en bild såg jag ditt alias som jag kände igen och klickade in på, haha och du ska ju ha bebis med min tremänning Emil! Visst stämmer det? :) :) den här stan är så liten!
[quote=76304885][quote-nick]Villhaenbebbe skrev 2016-02-05 03:26:19 följande:[/quote-nick]Skroenan: va inne på insta under hashtaggen #bfjuni2016, brukar kolla där av nyfikenhet, på en bild såg jag ditt alias som jag kände igen och klickade in på, haha och du ska ju ha bebis med min tremänning Emil! Visst stämmer det? :) :) den här stan är så liten![/quote
Och om det stämmer så blir våra bebisar fyrmänningar förresten! Kul! :)