• Sereht

BF 2016 Östersund

Någon som ska ha barn 2016 i Östersunds området?

Själv ska jag ha i april :)

• Svar på tråden BF 2016 Östersund
  • lacomte
    Sereht skrev 2016-03-08 06:42:08 följande:
    Haha, ja då kanske det är lite jobbigt Snällt av dom att hjälpa till dock.

Ja precis, flyttade hit ganska nyligen när jag fick veta att jag var med barn.

Ok Jag är ensam, inte riktigt som man planerar men det funkar än så länge
    Ja det blir jobbigt i längden :).

Ja jag flyttade hit 01 sen vart fram å tbx hit å från Gbg :).

Jag klandrar ingen. Vill inte pappan ta sitt ansvar då har dom inget å hämta heller :). Så stå på dig :).
  • Sereht
    lacomte skrev 2016-03-08 13:59:58 följande:

Ja det blir jobbigt i längden :).

Ja jag flyttade hit 01 sen vart fram å tbx hit å från Gbg :).

Jag klandrar ingen. Vill inte pappan ta sitt ansvar då har dom inget å hämta heller :). Så stå på dig :).

Ok, så du är ursprungligen från gbg eller?

Det kommer nog gå bra men kan kännas lite ensamt till tider Kommer du gå mvc i Krokom då?
  • Villhaenbebbe
    Sereht skrev 2016-03-09 17:33:04 följande:

Det kommer nog gå bra men kan kännas lite ensamt till tider Kommer du gå mvc i Krokom då?

Får man fråga vad som lett till att du är själv? Du behöver inte svara om du inte vill! Saker blir ju inte alltid som man tänkt sig, men tänk ville band du och ditt barn kommer få, ni två mot världen :)
  • lacomte
    Sereht skrev 2016-03-09 17:33:04 följande:

Japp en tvätt äkta göteborgare :).

Jo kan tänka mig det :/.

Jag vet inte va i måndags hos mvc Krokom men dom värkar vara lite efter i utväxlingen på hög nivå. Så vi ska skriva in oss i Östersund nästa vecka :).
  • Sereht
    Villhaenbebbe skrev 2016-03-09 20:06:39 följande:

Får man fråga vad som lett till att du är själv? Du behöver inte svara om du inte vill! Saker blir ju inte alltid som man tänkt sig, men tänk ville band du och ditt barn kommer få, ni två mot världen :)

Jo det kan du få fråga men tror det tar för lång tid att skriva här och vill inte att alla ska se Kan man skriva privat eller något?
  • Sereht
    lacomte skrev 2016-03-10 00:00:12 följande:

Japp en tvätt äkta göteborgare :).

Jo kan tänka mig det :/.

Jag vet inte va i måndags hos mvc Krokom men dom värkar vara lite efter i utväxlingen på hög nivå. Så vi ska skriva in oss i Östersund nästa vecka :).

Åhh jag älskar gbg

Hehe, kan tänka mig att dom är det! Jag har gått både på Odensala/lillsjöns mvc och i valla under den här graviditeten och båda dom verkar jättebra!
  • Villhaenbebbe
    Sereht skrev 2016-03-10 08:22:07 följande:

Jo det kan du få fråga men tror det tar för lång tid att skriva här och vill inte att alla ska se Kan man skriva privat eller något?

Om du klickar på mitt alias så kommer du till en sida där du kan skriva ett privat meddelande :) men som sagt, bara om du vill dela med dig! Förstår annars! :)
  • lacomte
    Sereht skrev 2016-03-10 08:23:36 följande:
    Åhh jag älskar gbg

Hehe, kan tänka mig att dom är det! Jag har gått både på Odensala/lillsjöns mvc och i valla under den här graviditeten och båda dom verkar jättebra!
    Hehe jag älskar det med men Jämtland e något extra :) <3

Mm ska kolla upp det :).

Hoppas allt rullar på för dig :)
  • Sereht
    lacomte skrev 2016-03-10 14:30:50 följande:

Hehe jag älskar det med men Jämtland e något extra :) <3

Mm ska kolla upp det :).

Hoppas allt rullar på för dig :)

Hehe, jag trivs också här. Har bott på lite olika ställen men skönt att komma tillbaka hit

Om inte annat så rullar jag
  • lacomte
    Sereht skrev 2016-03-11 08:45:16 följande:
    Hehe, jag trivs också här. Har bott på lite olika ställen men skönt att komma tillbaka hit

Om inte annat så rullar jag
    Ja det e mysigt :).

Va du på marknaden nu i Östersund ??

Mm jag rullar inte fram en utan vaggar fram :').
Svar på tråden BF 2016 Östersund