• Sereht

BF 2016 Östersund

Någon som ska ha barn 2016 i Östersunds området?

Själv ska jag ha i april :)

• Svar på tråden BF 2016 Östersund
  • Skroenan
    Sereht skrev 2015-12-30 01:50:04 följande:

Jag har tagit reda på det redan. Var på rul för ungefär en månad den Det är en flicka som det såg ut Hoppas du på något speciellt?

Okej vad mysigt :) jag har alltid haft drömmen om en liten tjej så "hoppas" på det. Men när jag väl får veta så kommer det nog inte spela någon roll :)
    Villhaenbebbe skrev 2015-12-30 07:23:55 följande:

Jag är i vecka 18, 19 imorgon och kräks fortfarande. Det gjorde jag inte förra gången.. Jag mår inte illa längre men är så jäkla känslig för vissa saker jag äter, typ om jag får en för stor lökbit i en köttbulle, så får jag kväljningar och kräks.. Så segt. Idag åt jag en macka med leverpastej på och fick för mycket "kant" med i tuggan och kräktes. Haha

Usch jobbigt!! Jag har klarat mig bra utan att må illa så mkt. Dock så gillar sambon både snus och whiskey så dem lukterna hatar jag xD går inte!
  • Villhaenbebbe
    Sereht skrev 2015-12-30 07:59:16 följande:

Haha, så där blev jag i princip av allt kött. Lukten av kyckling var nästan värst för mig därför håller jag mig undan det. Spydde bara 2 ggr i början och det var p.g.a att jag borstade tänderna och när jag kom lite för långt bak så var det dags????

Har du varit på rul?

Nej jag skulle få en kallelse och en tid i början på januari, den har fortfarande inte kommit så ringer bog dit efter nyår om den inte dykt upp då :)
  • Sereht
    Villhaenbebbe skrev 2015-12-30 12:10:43 följande:

Nej jag skulle få en kallelse och en tid i början på januari, den har fortfarande inte kommit så ringer bog dit efter nyår om den inte dykt upp då :)

Jag ringde min BM och bad henne kolla. Fick inte kallelse förrän veckan innan trots att man ska få den flera veckor innan. Tycker man får komma in så jäkla sent, man är ju för nyfiken för att vänta hehe
  • Sereht

[quote=76170342][quote-nick]Skroenan skrev 2015-12-30 10:15:26 följande:[/quote-nick]Okej vad mysigt :) jag har alltid haft drömmen om en liten tjej så "hoppas" på det. Men när jag väl får veta så kommer det nog inte spela någon roll

Jag trodde att det skulle vara lättare med tjejnamn än killnamn men gud så fel jag hade. Har ett namn som jag gillar men vill gärna ha fler förslag så om ni vet några bra namn så får ni gärna tipsa????

• Villhaenbebbe
    Sereht skrev 2015-12-30 21:23:27 följande:

Jag ringde min BM och bad henne kolla. Fick inte kallelse förrän veckan innan trots att man ska få den flera veckor innan. Tycker man får komma in så jäkla sent, man är ju för nyfiken för att vänta hehe

Haha för mig går det bra och vänta, jag längtar jättemycket men det är som alla säger - det blir inte riktigt samma uppståndelse med andra barnet :) förra gången så kom kallelsen ca 3 veckor innan, så tycker ändå den borde dyka upp, vill mest bara veta när det blir så jag har det att se fram emot :)
    Sereht skrev 2015-12-30 21:25:24 följande:

[quote=76170342][quote-nick]Skroenan skrev 2015-12-30 10:15:26 följande:[/quote-nick]Okej vad mysigt :) jag har alltid haft drömmen om en liten tjej så "hoppas" på det. Men när jag väl får veta så kommer det nog inte spela någon roll

Jag trodde att det skulle vara lättare med tjejnamn än killnamn men gud så fel jag hade. Har ett namn som jag gillar men vill gärna ha fler förslag så om ni vet några bra namn så får ni gärna tipsa????

Åh det är ju så olika vad man gillar, men vi är klar med tjejnamn, det blir Penny om det blir en flicka :) och Cari i mellannamn efter sambons mormor som är från Norge. Pojknamn är vi helt oense på, jag gillar Manne eller Malte, medans sambon vill ha Maximus efter filmen gladiator (SUCK) haha
  • Skroenan
    Sereht skrev 2015-12-30 21:25:24 följande:

Får vi en tjej så ska hon troligen heta Ronja Lily :) Ronja som tilltalsnamn. Andra tjejnamn jag gillar är Linnéa, Ella, Elsa. Pojknamn tycker jag är jättesvåra :S jag gillar Björne, Jacke. Sen är det stopp :P
  • Damelia

Hej!

Jag har BF 4 augusti 2016 och bor 10 mil bort från ö-sund så jag hoppas att jag kan få vara med här :).

Detta är mitt andra barn ????

• Skroenan
    Damelia skrev 2016-01-05 22:26:08 följande:

Hej!

Jag har BF 4 augusti 2016 och bor 10 mil bort från ö-sund så jag hoppas att jag kan få vara med här :).

Detta är mitt andra barn ????

Grattis och välkommen :) jag har också bf runt 4 augusti!
  • Dirvas

Hej alla! Är gärna med här om det är okej :)

Är nyinflyttad till Östersund, Odensala, 29 år och väntar första barnet efter IVF, beräknad BF 10 aug.

• Skroenan
    Dirvas skrev 2016-01-07 20:41:44 följande:

Hej alla! Är gärna med här om det är okej :)

Är nyinflyttad till Östersund, Odensala, 29 år och väntar första barnet efter IVF, beräknad BF 10 aug.

Välkommen du med :) jag bor också i Odensala! Då kommer vi nog gå på samma

Mvc , om du valt odensala? :)
Svar på tråden BF 2016 Östersund