• Sereht

BF 2016 Östersund

Någon som ska ha barn 2016 i Östersunds området?

Själv ska jag ha i april :)

• Svar på tråden BF 2016 Östersund
  • Sereht
    Skroenan skrev 2015-12-24 22:28:17 följande:

Jag blödde 1 dag ungefär, mest rosa flytningar på slutet. Hon sa bara att jag hade fått en blödning mellan tappen och livmodern och att det var normalt. Går inte riktigt att säga varför. Men så glad att det gick bra!

Jo det mesta är ju normalt när man är gravid även fast man blir sjukt nervös. Hur mår du annars då?
  • Skroenan
    Sereht skrev 2015-12-26 10:54:41 följande:

Jo det mesta är ju normalt när man är gravid även fast man blir sjukt nervös. Hur mår du annars då?

Ja precis. Annars mår jag rätt bra. Lite illamående till och från, växtvärk och ömma bröst. :) hur mår ni andra där ute?
  • Ronille

Mår illa och är så trött. Är i v9 nu så hoppas det bara är några veckor kvar och sen vänder :)

• Sereht

Jag mår faktiskt rätt bra, det går över men i början mådde jag så sjukt dåligt så jag vurderade om jag verkligen tyckte det var värt det. Har ni börjat köpa in saker än?

• Skroenan

Jag är också i vecka 9 nu :) 8+4

Usch vad jobbigt , sereth. Hoppas det går över snart!

Jag har lite kläder fixat som jag köpt på blocket. Sen fick vi en babyvakt i julklapp av sambons mamma. Annars har vi inte köpt något. Känns skrockfullt att börja köpa på sig saker :) framåt sommaren kommer vi nog börja ordentligt

• Sereht
    Skroenan skrev 2015-12-29 11:47:57 följande:

Jag är också i vecka 9 nu :) 8+4

Usch vad jobbigt , sereth. Hoppas det går över snart!

Jag har lite kläder fixat som jag köpt på blocket. Sen fick vi en babyvakt i julklapp av sambons mamma. Annars har vi inte köpt något. Känns skrockfullt att börja köpa på sig saker :) framåt sommaren kommer vi nog börja ordentligt

Det gör det nog. Jag mår iaf toppen nu, vilket jag aldrig trodde skulle ske. Dock ont i ryggen så man får väl se hur länge man kan jobba.

Då är ni på g iaf. Jag började köpa förra veckan men har fått lite grejer av kompisar och så. Jag ville veta om det var en tjej eller kille innan jag satt igång????
  • Skroenan
    Sereht skrev 2015-12-29 16:56:24 följande:

Det gör det nog. Jag mår iaf toppen nu, vilket jag aldrig trodde skulle ske. Dock ont i ryggen så man får väl se hur länge man kan jobba.

Då är ni på g iaf. Jag började köpa förra veckan men har fått lite grejer av kompisar och så. Jag ville veta om det var en tjej eller kille innan jag satt igång????

Ja jag vill också veta redan nu vad det är för kön haha :) vi ska ta reda på det innan. Antar att du också ska det?
  • Sereht
    Skroenan skrev 2015-12-29 21:56:24 följande:

Ja jag vill också veta redan nu vad det är för kön haha :) vi ska ta reda på det innan. Antar att du också ska det?

Jag har tagit reda på det redan. Var på rul för ungefär en månad den Det är en flicka som det såg ut Hoppas du på något speciellt?
  • Villhaenbebbe

Jag är i vecka 18, 19 imorgon och kräks fortfarande. Det gjorde jag inte förra gången.. Jag mår inte illa längre men är så jäkla känslig för vissa saker jag äter, typ om jag får en för stor lökbit i en köttbulle, så får jag kväljningar och kräks.. Så segt. Idag åt jag en macka med leverpastej på och fick för mycket "kant" med i tuggan och kräktes. Haha

• Sereht
    Villhaenbebbe skrev 2015-12-30 07:23:55 följande:

Jag är i vecka 18, 19 imorgon och kräks fortfarande. Det gjorde jag inte förra gången.. Jag mår inte illa längre men är så jäkla känslig för vissa saker jag äter, typ om jag får en för stor lökbit i en köttbulle, så får jag kväljningar och kräks.. Så segt. Idag åt jag en macka med leverpastej på och fick för mycket "kant" med i tuggan och kräktes. Haha

Haha, så där blev jag i princip av allt kött. Lukten av kyckling var nästan värst för mig därför håller jag mig undan det. Spydde bara 2 ggr i början och det var p.g.a att jag borstade tänderna och när jag kom lite för långt bak så var det dags????

Har du varit på rul?
Svar på tråden BF 2016 Östersund