• Sereht

BF 2016 Östersund

Någon som ska ha barn 2016 i Östersunds området?

Själv ska jag ha i april :)

• Svar på tråden BF 2016 Östersund
  • Sereht
    hundenhubbe skrev 2016-05-09 18:02:37 följande:

Haha nä man vet verkligen inte hur de är att föda barn fören man gjort de. Beskriva går inte! 91! Japp! Heter idafunseth där. Är privat men ansök så accepterar jag

Nä verkligen inte. Jag ska gå runt och förespråka avhållsamhet från och med nu tror jag jag skickade precis en förfrågan
  • hundenhubbe
    Sereht skrev 2016-05-11 17:14:43 följande:

Nä verkligen inte. Jag ska gå runt och förespråka avhållsamhet från och med nu tror jag jag skickade precis en förfrågan

Hahahhahahahaha exakt så kände jag efter Felicia XD haha! Aldrig mer! Men här sitter jag och ska när som helst göra om de!
  • hundenhubbe
    Sereht skrev 2016-05-11 17:14:43 följande:

Haha världen är då bra liten! Har jobbat ihop med din syrra för några år sedan! ???? så har ju sett din söta dotter på hennes instagram!
  • Tausen

Denna tråden har jag missat. Är i v 39 med barn nummer 2 nu (bf 26/5). Har en kille på 3 år och 9 månader hemma. Idag är jag sjukt less på att vara gravid och vill gärna att hen ska ta och komma ut nu!!!

• hundenhubbe
    Tausen skrev 2016-05-12 16:54:56 följande:

Denna tråden har jag missat. Är i v 39 med barn nummer 2 nu (bf 26/5). Har en kille på 3 år och 9 månader hemma. Idag är jag sjukt less på att vara gravid och vill gärna att hen ska ta och komma ut nu!!!

Välkommen! Är också väldigt less... Vill att allt ska sätta igång helst nyss! Hoppas vi slipper gå hela vägen eller längre.... (21/5 har jag bf)
  • hundenhubbe
    Tausen skrev 2016-05-12 16:54:56 följande:

Bor du i östersund eller lite utanför?
  • Sereht
    hundenhubbe skrev 2016-05-11 18:58:45 följande:

Haha världen är då bra liten! Har jobbat ihop med din syrra för några år sedan! ???? så har ju sett din söta dotter på hennes instagram!

Haha ja där ser man Jag glömde svara på vårt jag bodde såg jag nu. Jag bor i valla Jobbade ni ihop i Krokom eller någon annanstans?
  • Sereht

[quote=76618587][quote-nick]Tausen skrev 2016-05-12 16:54:56 följande:[/quote-nick]Denna tråden har jag missat. Är i v 39 med barn nummer 2 nu (bf 26/5). Har en kille på 3 år och 9 månader hemma. Idag är jag sjukt less på att vara gravid och vill gärna att hen ska ta och komma ut nu!!![/q

Grattis! Vad spännande! Du vet inte vad det är alltså?

• hundenhubbe
    Sereht skrev 2016-05-12 21:36:41 följande:

Haha ja där ser man Jag glömde svara på vårt jag bodde såg jag nu. Jag bor i valla Jobbade ni ihop i Krokom eller någon annanstans?

I Krokom! De var då jag var sommarvikarie så ett tag sen.
  • Tausen
    hundenhubbe skrev 2016-05-12 21:06:29 följande:

Bor du i östersund eller lite utanför?

Är med i nån annan tråd du oxå är med i :)

Bor i Hara
Svar på tråden BF 2016 Östersund