BF 2016 Östersund
Någon som ska ha barn 2016 i Östersunds området?
Själv ska jag ha i april :)
Någon som ska ha barn 2016 i Östersunds området?
Själv ska jag ha i april :)
Haha nä man vet verkligen inte hur de är att föda barn fören man gjort de. Beskriva går inte! 91! Japp! Heter idafunseth där. Är privat men ansök så accepterar jag
Nä verkligen inte. Jag ska gå runt och förespråka avhållsamhet från och med nu tror jag jag skickade precis en förfrågan
Nä verkligen inte. Jag ska gå runt och förespråka avhållsamhet från och med nu tror jag jag skickade precis en förfrågan
Denna tråden har jag missat. Är i v 39 med barn nummer 2 nu (bf 26/5). Har en kille på 3 år och 9 månader hemma. Idag är jag sjukt less på att vara gravid och vill gärna att hen ska ta och komma ut nu!!!
Denna tråden har jag missat. Är i v 39 med barn nummer 2 nu (bf 26/5). Har en kille på 3 år och 9 månader hemma. Idag är jag sjukt less på att vara gravid och vill gärna att hen ska ta och komma ut nu!!!
Haha världen är då bra liten! Har jobbat ihop med din syrra för några år sedan! ???? så har ju sett din söta dotter på hennes instagram!
[quote=76618587][quote-nick]Tausen skrev 2016-05-12 16:54:56 följande:[/quote-nick]Denna tråden har jag missat. Är i v 39 med barn nummer 2 nu (bf 26/5). Har en kille på 3 år och 9 månader hemma. Idag är jag sjukt less på att vara gravid och vill gärna att hen ska ta och komma ut nu!!![/q
Grattis! Vad spännande! Du vet inte vad det är alltså?
Haha ja där ser man Jag glömde svara på vårt jag bodde såg jag nu. Jag bor i valla Jobbade ni ihop i Krokom eller någon annanstans?
Bor du i östersund eller lite utanför?