BF 2016 Östersund
Någon som ska ha barn 2016 i Östersunds området?
Själv ska jag ha i april :)
Någon som ska ha barn 2016 i Östersunds området?
Själv ska jag ha i april :)
Hej hoppas alla i tråden har fått lyckad gravetet min slutade i vecka 12+3 med havandeskapsförgiftning + att livmodern lossnade. Men inte kastar vi in handduken en. Första mensen nu efter allt strul så snart sätts det igång igen :)
Åh nej va tråkigt! Men ge inte upp. Håller tummarna för dig.
Själv är jag i vecka 28 nu å växer så de knakar. Har en riktig vilding i magen.
Men visst borde de väl ha ploppat ut nån bebis från nån på tråden nu?
Här går vi in i vecka 38 imorgon! (37+0) och jag är mer än redo att föda denna lilla busunge. Mensvärk typ varje dag plus att ryggen börjar ta mkt stryk så orkar inte med mkt om dagarna. Nu är alltså våra lilla tjej i magen färdigutvecklad så nu ska jag försöka göra allt för att hon ska komma ut xD
Oj så kul att de börjat komma bebisar:) Själv är jag bara i 29+0 och det känns som att det är lång kvar..
Var ett tag sen jag var in här. Äntligen så kom min lilla prinsessa
Hon var väldigt efterlängtat där på slutet så jag är glad att hon beslutade sig för att kika ut innan bf.
Jag vet inte om det spelar någon roll men samma dag som vattnet gick för mig så gick jag en väldigt ansträngande promenad och sen så var det typ igång eller vad man ska säga. Kan ha varit en lyckoträff också
Var ett tag sen jag var in här. Äntligen så kom min lilla prinsessa Hon var väldigt efterlängtat där på slutet så jag är glad att hon beslutade sig för att kika ut innan bf.
Jag vet inte om det spelar någon roll men samma dag som vattnet gick för mig så gick jag en väldigt ansträngande promenad och sen så var det typ igång eller vad man ska säga. Kan ha varit en lyckoträff också
Grattis! Så kul att ni fått er lilla:)
Var ett tag sen jag var in här. Äntligen så kom min lilla prinsessa Hon var väldigt efterlängtat där på slutet så jag är glad att hon beslutade sig för att kika ut innan bf.
Grattis! Skönt att hon kom innan bf, hur många dagar innan?
Hon kom 14 dagar innan Så det var skönt! Dock väldigt ovant med allt nytt man är med om nu:D