BF 2016 Östersund
Någon som ska ha barn 2016 i Östersunds området?
Själv ska jag ha i april :)
Någon som ska ha barn 2016 i Östersunds området?
Själv ska jag ha i april :)
Ah men då förstår jag att du tvekar! Jag tror dock absolut man kan klara det utan bedövning, kvinnor har ju gjort det i urminnes tider! :)
Åh kul! Vem går du hos? Jag har Linda, hade det förra graviditeten också :) trivs jättebra med henne!
Hejhej
Här är en till tjej från östersunds området.
Har bf mitten på juli om allt går bra. V.10 nu.
27 år och detta blir mitt första barn.
Har ett otrevligt missfall sen innan så nu hoppas vi på att få behålla detta.
Jo precis, så tänker jag också
Jag har gått i lillsjön hittills så har inte hunnit träffa någon där än, bara pratat i telefon Ska dit i januari när jag är i v.25 så jag får se då. Hoppas jag får någon snäll bara hehe.
Jobbar du i vanliga fall, eller förresten du kanske är mamma ledig kom jag på:-P
Jag är från Östersund och är gravid med första barnet :) bf 4 augusti.
Ah hoppas du får Linda :) hon är jättebra! Hade en annan när hon var borta en gång och hon var också jättesnäll, så det blir säkert bra vem du än får!
Ja är mammaledig, har varit det sen mars, annars jobbar jag som team ledare på ett callcenter :) men jag går nog inte tillbaka i mars som det var tänkt först utan kör all mammaledighet i ett svep!
Hade du gjort ditt rul? :)
Det går säkert bra ska du se Tråkigt att du fått missfall innan:-/ jag är fan fortfarande nervös för det. Tror man oroar sig extra mycket när det är första barnet och kanske speciellt mycket när man har varit med om något sånt där innan
Vart bor du och vart går du på mvc?
Grattis och välkommen in hit Hur många veckor gången är du då? Räkning är inte min starka grej:-P
Jag är i vecka 7 :) 6+4. Var på vul igår och fick se hjärtat picka! Helt underbart. Köpte ett vul hos Jörgensens privatklinik för jag kunde inte hålla mig till rul :) haha. Jag bor i Odensala med min sambo så kommer gå på mvc där. 24 år!