• soofa

BIM februari 2016

Jag har letat men inte hittat någon tråd för oss med BIM i februari 2016. 

Jag hade hoppats på ett plus nu i januari, men mensen verkar komma på måndag eftersom mina spottings har kommit som de brukar. Nu siktar jag på ett plus omkring den 11 februari istället och hoppas att ni är många som vill följas åt. Glad

• Svar på tråden BIM februari 2016
  • Gylleneprinsessa

Jag och sambon tog en promenad tidigare ikväll och då kändes det som om mensen kom. Såg när vi kom hem två små pyttttttttttttttttesmå mörka flytningar/blodfläckar som jag tolkade som början på mensen. Sedan dess har det dock inte kommit något mer. Funderar på om det inte var mens. Vi får se om den kommer tills imorgon bitti. Jag är på BIM +1 idag vad jag vet. Dag 29 i cykeln. Förra månaden kom mensen efter 26 dagar. Kommer inte mensen igång så gravtestar jag igen på fredag eller något. Spännande att vänta och se. :)

• karinjanson

BIM -4 idag, och det känns som att mensen ska komma närsomhelst. Vore konstigt om den kommer redan men jag springer på toa hela tiden för att titta. Tokiga kropp, sluta förvirra mig!

• Ledilnaan

Jag tog ett test i söndags, bim-2 om min cykel på 26 dagar stämmer, det visade iallafall negativt. Idag ska jag få mens, men det kan lika gärna dröja två dagar till innan det börjar, så jobbigt att bara gå och vänta. Har haft mensvärk sen förra veckan, och kan ju såklart inte komma ihåg om jag brukar ha det eller inte. :-/
    Brösten ömmar och min temp är högre än vanligt, men det brukar ju sjunka precis innan mensen startar. Tänkte testa på lördag om inte mensen kommit innan dess.

Ni som testar med stickor, vad kissar ni i? Tycker ni inte det är krångligt att behöva samla upp hela tiden? Har ni köpt från testlagret? Är de bra? Köper ni 20-pack direkt? Funderar på om jag skulle våga köpa därifrån eller om man ska hålla sig till de kända märkerna!? Många frågor

Grattis till er som har plussat!

• grizz

bim-1 idag. haft mensvärk till och från sen -5, vilket jag alltid får.. tror dock att mensen kan komma idag, känns som det då jag får kraftigare och mer ihållande värk samma dag. cykeldag 26 idag iaf.

känns tråkigt att det inte blir något denna månad heller trits att vi prickade äl:(

• Gylleneprinsessa
    Ledilnaan skrev 2016-02-23 09:24:20 följande:

Jag tog ett test i söndags, bim-2 om min cykel på 26 dagar stämmer, det visade iallafall negativt. Idag ska jag få mens, men det kan lika gärna dröja två dagar till innan det börjar, så jobbigt att bara gå och vänta. Har haft mensvärk sen förra veckan, och kan ju såklart inte komma ihåg om jag brukar ha det eller inte. :-/
    Brösten ömmar och min temp är högre än vanligt, men det brukar ju sjunka precis innan mensen startar. Tänkte testa på lördag om inte mensen kommit innan dess.

Ni som testar med stickor, vad kissar ni i? Tycker ni inte det är krångligt att behöva samla upp hela tiden? Har ni köpt från testlagret? Är de bra? Köper ni 20-pack direkt? Funderar på om jag skulle våga köpa därifrån eller om man ska hålla sig till de kända märkerna!? Många frågor

Grattis till er som har plussat!

Jag har köpt stickor från testlagret. Jag var optimist och köpte bara fem. Jag tror att de är bra. De visar ju negativt för mig (hittills) men svaren är tydliga. Det är inte jättekrångligt att samla upp kisset, jag har tagit en rund plastburk från köket som det funkar bra med (kommer inte att använda den till något annat sen!). Jag tycker stickorna är bra för de är så pass billiga.
  • Lilla Luna

BIM-5 nu. Tror jag testar på torsdag som tidigast. Har mensvärk till och från. Fortfarande vänster sida där jag känner av mest. Prickade äl men tror ändå inte det tagit sig.

• sebbejonte

Jaha 5 dagar till Bim. Känner ingenting haha jag brukar känna massor. Jag har tempat denna månaden och enligt ff hade jag ägglossning två dagar senare är jag trott förut.

Är enligt ff på äl+7 idag

• Helen3

Prickade tydligen äl men nu efter duschen kom det lite blod så bara ta nya tag...

• Gylleneprinsessa

Nu vet jag inte vad jag ska tro så ni får gärna hjälpa mig. De senaste fyra månaderna har mina cykler varit 29, 29, 27 och 26 dagar långa. I söndags var dag 28 på denna cykel. Igår, måndag, fick jag en pyttepyttepytteblödning, sedan inget mer. I morse hade jag blött typ en pyttedroppe till. Sedan har jag haft typ totalt 2 droppar till idag. Mensen börjar liksom inte. Sedan så känner jag att det sticks i livmodern, vilket jag inte känt förut. Jag har andra månader enbart haft molande värk, inte stickande.

Det är underligt att mensen inte börjar, att jag ändå har lite värk och stickningar i tjejmagen och att min senaste cykel var på enbart 26 dagar och denna minst 30 eller 31 dagar. Vad tror ni? Gravid eller är det bara något knas med mensen? I söndags testade jag negativt.

Gick runt och var nedstämd idag för jag trodde att mensen kom igång i morse men upptäckte sedan på eftermiddagen att jag inte blött mer alls. Man slits mellan hopp och förtvivlan...

• Cfmilla
    Gylleneprinsessa skrev 2016-02-23 19:32:49 följande:

Nu vet jag inte vad jag ska tro så ni får gärna hjälpa mig. De senaste fyra månaderna har mina cykler varit 29, 29, 27 och 26 dagar långa. I söndags var dag 28 på denna cykel. Igår, måndag, fick jag en pyttepyttepytteblödning, sedan inget mer. I morse hade jag blött typ en pyttedroppe till. Sedan har jag haft typ totalt 2 droppar till idag. Mensen börjar liksom inte. Sedan så känner jag att det sticks i livmodern, vilket jag inte känt förut. Jag har andra månader enbart haft molande värk, inte stickande.

Det är underligt att mensen inte börjar, att jag ändå har lite värk och stickningar i tjejmagen och att min senaste cykel var på enbart 26 dagar och denna minst 30 eller 31 dagar. Vad tror ni? Gravid eller är det bara något knas med mensen? I söndags testade jag negativt.

Gick runt och var nedstämd idag för jag trodde att mensen kom igång i morse men upptäckte sedan på eftermiddagen att jag inte blött mer alls. Man slits mellan hopp och förtvivlan...

Oh spännande... Vissa får ju lite spottings innan mens när dom är gravida. Vad är du på äl+?
Svar på tråden BIM februari 2016