Ledilnaan skrev 2016-02-23 09:24:20 följande:
Jag tog ett test i söndags, bim-2 om min cykel på 26 dagar stämmer, det visade iallafall negativt. Idag ska jag få mens, men det kan lika gärna dröja två dagar till innan det börjar, så jobbigt att bara gå och vänta. Har haft mensvärk sen förra veckan, och kan ju såklart inte komma ihåg om jag brukar ha det eller inte. :-/
Brösten ömmar och min temp är högre än vanligt, men det brukar ju sjunka precis innan mensen startar. Tänkte testa på lördag om inte mensen kommit innan dess.
Ni som testar med stickor, vad kissar ni i? Tycker ni inte det är krångligt att behöva samla upp hela tiden? Har ni köpt från testlagret? Är de bra? Köper ni 20-pack direkt? Funderar på om jag skulle våga köpa därifrån eller om man ska hålla sig till de kända märkerna!? Många frågor 
Grattis till er som har plussat!
Jag har köpt stickor från testlagret. Jag var optimist och köpte bara fem. Jag tror att de är bra. De visar ju negativt för mig (hittills) men svaren är tydliga. Det är inte jättekrångligt att samla upp kisset, jag har tagit en rund plastburk från köket som det funkar bra med (kommer inte att använda den till något annat sen!). Jag tycker stickorna är bra för de är så pass billiga.