• soofa

BIM februari 2016

Jag har letat men inte hittat någon tråd för oss med BIM i februari 2016. 

Jag hade hoppats på ett plus nu i januari, men mensen verkar komma på måndag eftersom mina spottings har kommit som de brukar. Nu siktar jag på ett plus omkring den 11 februari istället och hoppas att ni är många som vill följas åt. Glad

• Svar på tråden BIM februari 2016
  • sebbejonte

Inbillar jag mig ett svagt streck? Så svårt att ta kort på test.

Jag har aldrig fått spökstreck innan.
  • ensamärstark

Jag förstår inte vad som händer med min kropp. Har BIM idag, fick en liten spottings när jag torka mig efter toabesök igår FM, sedan dess har jag vanliga flytningar igen. Ganska vattniga o hala. Tappen är stängd.
    Gravtest är negativt. Trodde mensen var på väg igår men icke.. Någon som har teorier?
    Mensen är aldrig sen, kommer alltid på BIM om inte tidigare..

• Lilla Luna

BIM-4 molvärk. Inte som mensvärk. Kan inte riktigt beskriva känslan, längst ner i magen. Så ömmar brösten lite. Inte då man tar på dem eller så men ibland känns det som något petat på ett blåmärke fast man inte rört dem. Till och från känner jag "klart jag är gravid" men för det mesta känns det som vanligt och jag är inställd på mens. Känns liksom för bra för att vara sant om det skulle tagit sig. Mer otroligt än troligt.

• Cfmilla

Jahaaaaa okej. Spök eller inte. Syntes ju lite tydligare i verkligheten såklart. Dock tolkar jag det som spök. Too goog to be true!?
  • Cfmilla
    Lilla Luna skrev 2016-02-24 11:54:21 följande:

BIM-4 molvärk. Inte som mensvärk. Kan inte riktigt beskriva känslan, längst ner i magen. Så ömmar brösten lite. Inte då man tar på dem eller så men ibland känns det som något petat på ett blåmärke fast man inte rört dem. Till och från känner jag "klart jag är gravid" men för det mesta känns det som vanligt och jag är inställd på mens. Känns liksom för bra för att vara sant om det skulle tagit sig. Mer otroligt än troligt.

Jag är med dig.... Känner samma. Så jobbigt
  • Villhaenliten
    Gylleneprinsessa skrev 2016-02-24 11:02:25 följande:
    Jaså. Vi får absolut hoppas på att det inte är missfall. Jag känner inget mer i äggstocken idag.

Jag har fortfarande lite spottings. Läste om det och det står att det blödning kan vara tecken på missfall även om det oftast inte är det. Allt är typ symptom på missfall verkar det som! Det är bara att vänta och se. Blödningen vid missfall verkar dock vara mycket större. Det står också att småblödningar är vanligt vid tidig graviditet. Man oroar sig dock för att blödningarna ska bli större och resultera i mens.

Om det inte blir mer så gravtestar jag mig imorgon bitti. Måste veta om jag ska gå till gyn på cellprovstagning eller stanna hemma och vara gravid. :)
    Gravtestade igår, negativt. Men kroppen har ju inte hunnit producera tillräcklig hCG än, så jag tänkte vänta med att testa nu innan Bim alt Bim+ :) jag försöker att inte tänka på det och mentalt förbereda mig på vad som, man ska inte oroa sig i onödan :)
  • Gylleneprinsessa

Jag bör vara på BIM +3 idag. Mår rätt illa och hade lite ont i ländryggen tidigare. Funderar på att kanske testa ikväll eller så. Om jag håller mig idag så hoppas jag att kisset är tillräckligt koncentrerat tills ikväll.

• Lilla Luna

Molvärk.. känns som då jag var hos gyn och tog cellprov. Bara lite lindrigare. Mens på g? Stramar och moler.

• Gylleneprinsessa
    Villhaenliten skrev 2016-02-24 12:06:08 följande:
    Gravtestade igår, negativt. Men kroppen har ju inte hunnit producera tillräcklig hCG än, så jag tänkte vänta med att testa nu innan Bim alt Bim+ :) jag försöker att inte tänka på det och mentalt förbereda mig på vad som, man ska inte oroa sig i onödan :)
    Jag märker att jag kan bli lite nedstämd och ledsen när jag inte blir gravid och det känns som ett jätteprojekt att se till att bli gravid nästkommande månad. Sedan upptäcker jag dock allt annat jag har i livet (sambo och katt och hälsa och sådant) och uppskattar det. Så jag finner både olycka och lycka i bebisverkstaden. :)
Svar på tråden BIM februari 2016