• soofa

BIM februari 2016

Jag har letat men inte hittat någon tråd för oss med BIM i februari 2016. 

Jag hade hoppats på ett plus nu i januari, men mensen verkar komma på måndag eftersom mina spottings har kommit som de brukar. Nu siktar jag på ett plus omkring den 11 februari istället och hoppas att ni är många som vill följas åt. Glad

• Svar på tråden BIM februari 2016
  • Villhaenliten
    Gylleneprinsessa skrev 2016-02-24 18:47:26 följande:
    Jag märker att jag kan bli lite nedstämd och ledsen när jag inte blir gravid och det känns som ett jätteprojekt att se till att bli gravid nästkommande månad. Sedan upptäcker jag dock allt annat jag har i livet (sambo och katt och hälsa och sådant) och uppskattar det. Så jag finner både olycka och lycka i bebisverkstaden. :)
    Jag håller med till 100%, vill ju att verkligen bli gravid NU men det kan man ju tyvärr inte styra. Har sambo och hund och även jag känner både lycka och olycka i detta :)
  • Cfmilla
    78kanel skrev 2016-02-24 18:54:21 följande:

Jag är jättenyfiken på om någon av er får pluss snart!

om jag får som jag vill så blir det ett plus i morgon
  • Lilla Luna
    Cfmilla skrev 2016-02-24 19:19:35 följande:

om jag får som jag vill så blir det ett plus i morgon

Håll oss uppdaterade!
  • Gylleneprinsessa

Jag testade nu i eftermiddag efter att ha hållit mig i fem timmar. Det var negativt. :( Mensen kommer dock fortfarande inte igång. Har dessutom både ryggvärk och huvudvärk. Jag fattar inte varför inte mensen kommer om jag inte är gravid. Jag får bara små små små brunaktiga flytningar någon droppe i taget. Fortfarande inget rött och inget "rent blod". Tur att jag ska till gyn imorgon. Det finns en risk att de får en fråga eller fem om allt detta då.

• Ang82
    sebbejonte skrev 2016-02-24 11:21:36 följande:

Inbillar jag mig ett svagt streck? Så svårt att ta kort på test.

Jag har aldrig fått spökstreck innan.

Ser inget men håller tummarna att det kommer ett inom någon dag :)
  • Anateresa
    Sassa89 skrev 2016-02-22 10:51:00 följande:
    Grattis :) va kul :)

Får man fråga om du var precis på bim eller -?
    Jag var faktiskt BIM minus 4 dagar :)
  • Anateresa
    ensamärstark skrev 2016-02-24 11:46:10 följande:

Jag förstår inte vad som händer med min kropp. Har BIM idag, fick en liten spottings när jag torka mig efter toabesök igår FM, sedan dess har jag vanliga flytningar igen. Ganska vattniga o hala. Tappen är stängd.
    Gravtest är negativt. Trodde mensen var på väg igår men icke.. Någon som har teorier?
    Mensen är aldrig sen, kommer alltid på BIM om inte tidigare..

jag blödde och hade spottings när jag hade BIM när jag var gravid med min dotter, s.k genombrottsblödning. då visste jag inte än att jag var gravid.

skumt!

håll oss uppdaterade. håller verkligen tummarna för dig
  • Gylleneprinsessa

Vet någon hur länge spottings kan hålla i sig och vad de kan bero på? Jag har haft dem sedan i söndags nu. Vad betyder det om mensen ersätts av enbart spottings i flera flera dagar? Usch. Tänk att kroppen måste hålla på och krångla när man hoppas på graviditet.

• Villhaenliten

Jag har inte fått något blod alls, känns lite oroväckande då många här verkar ha fått det. Har dock för mig att om det är brunt så är det gammalt blod som kommer ut och behöver inte ha med mens att göra, men är inte säker på det utan det är vad jag har hört och läst!

• Cfmilla

Jag vet inte om jag ser i syne eller om strecket är rött? Ser liiiite mer rosa ut i verkligheten än på bilden, men jag kan se fel med. Apotekets egna, vet inte om det är ett spök? Taget inom tiden.
Svar på tråden BIM februari 2016