BF Augusti 2016
Är i v 12+4, mitt illamående har oxå minskat
Är i v 12+4, mitt illamående har oxå minskat
Haha visst är det galet vad man blir sugen på. Själv jag är sugen på ostmackor med en paprika ring på.haha kommer se ut som en fralla snart. Mjuk o fluffig. Hjälp... ![]()
Är inte lika trött längre men ändå trött. Illamåendet är väl sisådär, gå upp o ner hela tiden.
Blivit jätte sugen på nudlar nu, haha, sånt man åt för många år sen annars men nu är suget helt galet.
Fick svar från nipt test idag att provet är normalt och att det är en pojke
Tack tack kul att få veta så tidigt ![]()
Åh grattis!!! :)
Bara pojkar i tråden än så länge eller minns jag fel? :) min mini får ni veta könet på i augusti haha ! Kram
Tack
ja visst är det mysigt med UL bilder
när har du bf?
Grattis nmg så kul att få veta! Vi undrar väldigt vad det är för liten där inne men tiden utvisar det väl. Var på uppföljning för några dagar sedan och såg att bebisen växer som den ska:) sitter ofta och bara ser på UL bilderna, så häftigt. Nu har det gått dryga 14 veckor för oss.
Jag har oxå fått lite näsblod, jag som aldrig brukar ha det annars!
Godmorgon Serah :)
Jag tror det kan vara som du säjer, gravidklåda, eller har du fått dille på något du vanligtvis inte äter? Mycket citrus?
Hehe tack, ja den är ganska så stor redan, men det beror nog på att jag fått flera innan och är väldigt liten i mig själv.
Själv har jag börjat få näsblod på morgonen, men jag ser det som ett gott tecken :) Ligamenten kan göra apont nu när jag åkt på en hemsk hosta, MEN jag har börjat känna henne röra sig och putta :)
Hur är ert humör?
det känns som att jag har en extrem PMS, känner mig jätte irriterad och jag blir så förbannad över saker...
Haha ja samma som för mig
Samma här! Minsta lilla som går emot min planering och jag blir typ rosenrasande.. Min man tycker inte att det är så charmigt, men lätt att rå för :/ Med dottern blev jag mest deppig och ledsen för saker. Kul hormoner hörni! ;)
Är ni oroliga för Zika viruset? Jag har bokat en weekendresa med min man till Rom om 2 v. Har nu
Läst lite på olika nyhetssidor att viruset kan sprida sig
Med en så kallad tiger mygga i södra Europa ( bland annat Italien) under våren o sommaren. Nu är det ju typ vår i Italien, kommer bli ca 17 grader
På dagen när vi Är där och 13 på Kvällarna. Så nojig som jag är så funderar jag på att avboka resan... Visserligen kommer jag ha långbyxor på mig och långärmat för så varmt är det ju inte men jag blir orolig Ändå. Hur skulle ni göra?