• Nmg

BF Augusti 2016

Min har inte gjort

Det än i alla fall men ska dit efter RuL så vi får se då

skattenmust skrev 2016-03-14 12:36:27 följande:

Måste fråga en sak, kan ju alltid hoppas på ett svar-

När ni går hos BM på mvc, har ni varit med om att hon känt efter hur bebis ligger, typ- Dra ett djupt andetag å så kör hon ner fingrarna rätt djupt så det gör lite ont, strax vid blygbenet?

Hon kände så på mig, samt kände lite mer försiktigt på magen om hon kände hur lillan låg.

Kan inte minnas detta från innan.

• Nmg

Jag funderar på att ringa min bm idag och kolla PM jag får komma in och lyssna på hjärtsjuk eller nånting så jag kan lugna mig, känns vääääkdigg långt till UL om 2 v och men tanke på att jag inte känner rörelser så komme jag oroa mig dygnet runt.

• Nmg

Jag har ringt nu de ska ringa upp, få se vad de söger....

Har lämnat urinprov idag oxå och snabbprovet visade att uvi är borta skönt!!! men ska skicka det på odling oxå så vi får se.

HJohannesson skrev 2016-03-15 08:53:13 följande:

Det klart du ska ringa om du känner att din oro bli för stor.

Väntan till rul är hemsk, men helt fantastisk känsla när den är gjord!

Jag började känna rörelse i v18, det kom från ingenstans. Jag har inte känt ngt fladder innan överhuvudtaget utan det började med små buffar.

Försök att inte oroa dig, men blir det för jobbigt så ring och kolla om du inte kan få lyssna på hjärtligen :)

• Nmg

BM ringde nu hon sa att jag inte skulle va orolig, att man brukar inte känna nåt förän v 20. Så vi får

Väl se då.. Långa 14 dagar till RUL nu....

• Nmg

Tack hoppas jag oxå! Jag ska fråga om jag kan få

Lämna prov typ varannan månad eller nåt för att säkerställa att den inte smyger Sig på igen.. Jag hade inte jätte tydliga symptom...

Mika86 skrev 2016-03-15 10:47:47 följande:

Skattenmust fan så skönt att aldrig ha det, jag är baraimmun när jag ammar.

Tycker sjukvården beror på vart man hamnar, på BB är de vettiga alla utom en surkärring, på neo är de trevliga o på fl med, sen på barn/ungdom ja alltså de är bara helt underbara hela bunten.

Inte billigt heller att slänga så mycket mat.

Skönt att ha fått bältet men trist att ha ont, faktiskt ingen aning om det ska göra ont efter så, aldrig varit hos sjukgymnast för foglossning men låter ju konstigt 

Nmg gud vad skönt att ha blivit av med uvin, hoppas verkligen att den är riktigt borta

• Nmg

Nä ingen träning här, promenader på sin höjd. Tränar du nåt?

skattenmust skrev 2016-03-15 12:10:57 följande:

Någon annan som tränar här inne och vill berätta om det?

• Nmg

Har ni berättat för alla att ni ska ha barn? Vi har berättat för familjen och jag för mina närmaste kollegor.

Svar på tråden BF Augusti 2016