• Nmg

BF Augusti 2016

Tack! Jag ska lämna prov nästa vecka för att se om det har gått över. UL på påsklovet känns så långt dit...

HJohannesson skrev 2016-03-08 23:20:54 följande:

Nej nej inget är fel!!

Du märker om uvi kommer tillbaka. Gå till vårdcentralen annars och lämna kissprov så ser dom.

Om några veckor det rul för dig, då får du se en liten frisk bebis sparka :)

Den sparkar ju redan ju men det känns bara inte. Ha som mål att känna v22, det är mer rimligt!

Kram kram och oroa dig inte.

• Nmg

Hej allihopa, jag ska lämna urinprov på tisdag för att se om det är borta och de ska iväg det på odling oxå sa dem. Jag ska

Säga till om gbs. Idag ska jag handla hem tranbärs juice! Jag har haft uvi 1 gång i hela mitt liv, och därför blir jag orolig att den kanske inte ger med sig nu för det har slutat svida men jag känner ändå att det "kittlar till" under dagen... Hoppas det är borta, är jätte rädd att jag ska få bjurböckeninflammation. Jag lämnade urinprov 26/1 på inskrivningen och den kan inte ha visat nåt för då skulle Bm ha sagt till mig och nu fick jag detta förra veckan så det är ca 4 veckor emellan. Hoppas att jag inte har haft uvi i flera veckor utan att veta om det...

• Nmg

Kan man ta sånt när man är gravid då?vart kan man köpa osötad tranbärsjuice ?

Snuttispluttis skrev 2016-03-09 11:58:02 följande:

Se till att köpa osötad tranbärsjuice. Jag körde på tranbärskapslar förr när jag hade mycket uvi. Kan rekommendera :)

• Nmg

Jag skulle inte ha läst på Aftonbladets hemsida idag, står att man ser samband med CP skada hos barn ich uvi och antibiotika hos mamman. Rolig läsning.....

• Nmg

Jag känner inte heller nånting..

Josefineq skrev 2016-03-10 20:43:14 följande:

Jag har inte heller köpt någonting. Jag vill så gärna men vågar inte innan rul. Känns som det är otur!

Jag är "jättestor"! Bara smällt till de senaste två veckorna. Väntar bara på att man ska börja känna rörelser. Känner ingenting :( blir lite orolig!

• Nmg

Jag kan oxå känna tryck neråt ibland men bara några sekunder

• Nmg

Japp! Jag är jätteirriterad på allt och alla fast jag försöker att inte visa det såklart...

skattenmust skrev 2016-03-12 21:50:39 följande:

Btw....någon annan som får sig raseriutbrott??

• Nmg

Hahah va gulligt!

skattenmust skrev 2016-03-13 23:12:16 följande:

Måste dela med mig av något som jag tycker var skitroligt-

"min Dotter till"- sin lillebror,- vet du vart jag kan hitta en stor sten?

"Lillebror " - Jaa XXXXXX det vet jag, där min farfar ligger på kyrkogården, där finns det stenar!!

hahahahha att jag inte dog av skratt när jag hörde det 

• Nmg

Är i v16+3 nu, känner inga rörelser. Kanske kände nåt för ert tag sen men vet inte om det var tarmarna. Är det verkligen vanligt att inte känna nåt? Det är andra barnet. Vill ringa bm men vad ska hon göra? De kommer väl bara hänvisa till rul om 2v. Eller kan de kolla nåt annat om jag ringer? Tycker magen känns mindre också. Har haft förstoppning och varit svälld senaste veckorna men det är böttre nu då kanske därför det känns som att den är mindre?

Svar på tråden BF Augusti 2016