• Nmg

BF Augusti 2016

Förstår att det känns tungt men det kommer gå bra, allt ordnar sig till slut!

skattenmust skrev 2016-06-13 19:45:39 följande:

jag är så orolig så jag går snart av på mitten, men ja nu blir det i stort sett dagliga kontroller, jag är i vecka 30...dom pratade om att ta ett ställningstagande i vecka 32 å ev ta ut henne då..

• Nmg

Gör gärna det, tänkte beställa en jag oxå i så

Fall

Hazel Grace skrev 2016-06-13 22:00:09 följande:

Va kul! Jag borde få den imorgon eller på onsdag, jag ska meddela vad jag tycker ;)

Åh skattenmust! <3 så roligt att höra från dig. Det är många som undrar hur du mår och hur det gått för er. Mindre roligt att höra om din lilla. Hoppas innerligt att hon får stanna kvar så länge som möjligt där inne i magen. Hon har ju redan gått igenom så mycket och visat råstyrka så detta kommer hon också klara utmärkt. Men förstår såklart att det är skitjobbigt. Hejar på er! Skickar all styrka jag har till er. Kram!

• Nmg

72 dagar kvar! Nu börjar bli Pirrig!! Haha

Beställde skötväskan idag haha kunde inte motstå när det var fri fakt oxå

Har du fått Väskan? Hoppas den är bra

• Nmg

En ett annan sak, är det nån som har erfarenhet av Hensvik spjälsäng från Ikea ? Bra? Dåligt?

• Nmg

Grattis!! Va skönt att allt har gått bra, och att ni båda mår bra!

Zarizen skrev 2016-06-16 22:52:35 följande:

Hoppar in och tänkte bara meddela att jag fått en liten pojke 15/6. Värkarna började på måndagen 14/6 och gick inte att hejda då vattnet redan gått 2 v innan.

Han föddes i vecka 30+1 och vägde 1900g och var 44cm lång. Han mår bra men ligger på neonatal avd för vård några veckor framöver. Jag mår bra.

• Nmg

Jag och en till på

Jobbet som är gravida väntar pojkar, sen

Är det en kille på jobbet oxå som ska bli pappa samma

Månad som oss det är oxå en pojke.

Hazel grace jag fick skötväskan igår den såg

Väldigt praktisk ut, håller med om att den såg liiite stor ut men man kanske vänjer sig

• Nmg

Jag ska inte amma så jag tar Med ersättning Och Flaska vet dock inte vilken Ersättning jag ska köpa

Än. Nan eller Semper... Vad är er erfarenhet?jar köpt dr browns nappflaska, hade de

Med dottern för länge sen tyckte de va super

• Nmg

Föressten hur Länge till Jobbar ni? Jag jobbar 3 veckor till, usch känner mig Såååå less på jobbet nu, orkar inte ens gå dit känner jag.

• Nmg

Exakt så Känns det, skönt att dagarna går nen jag orkar inte vara på jobbet hela dagarna.....

Hazel Grace skrev 2016-06-20 07:34:07 följande:

Jag ska jobba minst fyra veckor till. Känner också som du Nmg, jag är också superless och vill inte gå dit längre. Samtidigt så vill jag fördriva dagarna med något så att tiden går. Men inte med jobb.

Svar på tråden BF Augusti 2016