Precis,
Men den jag har köpt går att fälla ner så den blir helt plan därför tänkte jag använda den som säng första dagarna oxå. Han kommer ha en spjälsäng på sitt rum men det får jag olats med vid min säng, så denna kommer bli perfekt 
Snuttispluttis skrev 2016-05-28 22:27:44 följande:
Det bästa för bebisar är ju att ligga plant, men som Kela skriver, det är sjukt smidigt i nödfall. Typ när man vill/måste: äta, gå på toa eller fixa nåt om bebisen inte är nöjd med att bara ligga på typ golvet. För egen del blir det nog mest när det ska bytas blöja eller fixas nåt med storasyster. Vardagen måste ju gå ihop trots alla rekommendationer om hur man borde göra.
Haha om maxiklänningen Kela! :P
Jag kan också tipsa om långa bomullsklänningar från Only för den som vill ha billiga gravidkläder. Sånna där som är som linnen, fast längre (om ni hajar). Perfekt över bebismagen och jag kan iaf ha dem ogravid också (har hört om de som töjt ut dem för mycket, men det beror väl på kroppsform).
Och nu hittar jag inte vaggan på nätet när jag googlar och jag har glömt vad märket heter :/ Ska fortsätta hålla utkik så länkar jag till den om jag hittar den!