• Nmg

BF Augusti 2016

Nån som Hört Nåt från skattenmust? Hon har inte varit inne på ett tag?

Känner igen vagnproblemet, vi har en kombi men den är

Väldigt liten och kompakt så vi köpte vagn efter bil men jag är Nöjd ändå, den är jättefin

• Nmg

Jag som i vanliga fall

Älskar att sola gömmer mig för solen nu, fötterna ser ut som pensionärsfötter, svettas till och med under solglasögonen!!! Det är 29 grader varmt o sovrummet så jag ser inte fram emot att sova! Imorgon köper jag AC. Punkt slut

Jag ska Göra glukosbelastning nästa fredag, gjorde i v 11 oxå, har inte högt BMI och har inte haft nåt problem nu heller men tydligen lär de kolla det eftersom min pappa har diabetes (den ärftliga typen). Så det är bara att gilla Läget ska oxå ska med en citronklyfta, smakade rätt ok sist faktiskt!

• Nmg

Vila mycket nu!

Zarizen skrev 2016-06-03 11:32:00 följande:

Tänkte uppdatera er lite. Legat på Usö tills nu men fick precis reda på att jag får åka hemåt idag. Infektionsproverna är än så länge ok (äter ju antibiotika än) och odlingen på tappen var bra. Läcker fortfarande vtn och kommer säkert göra så nu, ingen chans att det slutar verkar det som.. Men får iaf komma hem och är ordinerad vila så mycket som möjligt. Har inga värkar än, bara sd men de gör inte ont. Ska tillbaks på provtagning varannan dag. Hoppas han väljer att stanna kvar i magen så länge som möjligt men kommer säkerligen få ett litet prematurbarn. Är ju låååångt kvar..

• Nmg

Är det nån som vet varför

Man kan vara "öm" i magen? När jag går ibland så kan jag ibland känna av att jag blir typ lite öm om magen, magen blir inte hård och det går

Över efter en stund. Är det foglossning? Är i v 28+1 (29) och har haft så

Här till o från ett tag, brukar oftast gå

Över när jag sätter mig. Är det nåt farligt? Ska till Sthlm i helgen och ska va där i 3 dagar så der gäller ju att verkligen ta det lugnt!

• Nmg

Tack för tips ska fråga BM nästa gång!

Kela1981 skrev 2016-06-03 20:56:06 följande:

Tror inte heller det är foglossning.

Kan det vara att magen växer och därför blir du öm?

Jag tyckte jag var öm typ förra veckan men då kändes det verkligen som att magen växte jättemycket och det drog och spände i skinnet också.

När jag var hos bm för foglossning så fick jag nån strumpa som jag ska ha över höfterna. Den hjälper inte mot foglossningen men däremot är den skön att ha upp en bit på magen för den lyfter liksom lite så magen blir inte så tung :) Du kanske kan fråga din bm om en sån och se om det hjälper dig.

• Nmg

Är i Sthlm i helgen och det varit jätte skönt intr sååå varmt! Dock har jag införskaffat ac nu som jag kan använda! Idag körde jag stödstrumpor hela dagen för första gången är inte alls svullen om

Fötterna , är såå glad annars sväller de i värmen... Jätte jobbigt imorgon blir det dock andra byxor och då

Tänker jag inte ha stödstrumpor under för det kommer synas....

• Nmg

Haha jag har dragit mig från att använda stödstrumpor men nu fötterna svällde upp en timme efter att jag klivit upp så blev det jobbigt. Köpte mina på Life, det är sånna där i "nylon färg" eller vad man ska Säga, såg en tant igår 80+ som hade liknande, kändes sååååå osexigt haha. Känner mig som en val nu för tiden, orkar inte gå runt så

Här nåt mer, jag vill bara isolera mig inomhus och inte träffa folk jag känner som ska kommentera magen jag blir såååå arg när nån ska säga nåt

Om magen, även om de menar väl så stör det mig, jag har aldrig varit en person som gillar att vara gravid ich tyckt att bebismagen är mysig så jag blir hemskt obekväm och när nån ska kommentera nåt så blir jag galen...

• Nmg

Alltså jag blir galen på sånna kommentarer!! Haha vad får man ut av att säga sånt??

Kela1981 skrev 2016-06-05 18:33:34 följande:

Var på 4-års kalas idag och såklart ska magen kommenteras. "Är du säker på att det bara är en?" "Är det inte förräns i augusti? Jag trodde det var dags snart!"

Det ÄR bara en! Augusti ÄR snart! För info så ligger mina mått exakt på linjen så jag är INTE speciellt stor!!!!

Jag blir gaaaaaalen!!!!

Men på plussidan så fick jag låna två olika sorters sjalar av min brors fru så nu ska här provas att knytas :)

Men jösses vad den ena var lååååång!

Nu ska här googlas instruktioner ;)

• Nmg

Kela1981 nä det blir alltid lite känsligare

När det blir släkten men man får lust att säga till de oxå.. Har utbe träffat svärisarna på flera veckor nästa gång kommer de söker kommentera magen ich jag kommer bli galen inombords.

Föressten är det nån som börjat få ont i benen på

Nätterna? Alltså inte vadkramp utan ont i hela benen, vaknar av att det gör så ont så jag måste byta position från typ höger till Vönster då går det över en stund men jag måste hinna somna innan det börjar höra ont igen, sen får jag vända mig tillbaka till höger för då gör vänster ont. Har varit så här 2 senaste nötterna, helt nytt! Vad kan det vara...

Svar på tråden BF Augusti 2016