• okt_bebban

BF Oktober 2016

Hej på er!
    Det fanns ju inget inlägg för oss som har BF i oktober, så jag startade ett :)
    Idag köpte jag ett digitalt graviditetstest och det visade: Gravid 1-2 veckor, men entligt graviditets appen så är jag 4 veckor (3+4)! Vet någon hur bra dom funkar? 
    Detta är min tredje graviditet.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-01-25 22:16
    BF 1 oktober!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-04 23:09
    För er som är intresserade så finns en privat Facebook-grupp! Ni kan maila sötnöten. Hoppas vi ses där.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-11 20:47
    Nu är maxgränsen uppnådd på Facebook gruppen, så det går inte att maila Sötnöten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-17 21:50
    Nu finns en ny hemlig fb grupp, maila Helena­Saga

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-21 21:31
    Hej! Jag vill meddela er att den andra fb gruppen också nått sin maxgräns. Det kanske finns någon som vill starta en tredje?

• Svar på tråden BF Oktober 2016
  • JennyNG
    Oktbebis skrev 2016-03-09 20:26:33 följande:

Åh va härligt :) usch tycker det är jobbigt att vänta tills ul den 11 april :( Är i vecka 8, 7+5. Hoppas den lilla knodden mår bra där inne.

Jag måste vänta till 16 maj för ul :( å då e ja i V 10 (9+5). Vill ju gärna kolla typ vecka 12-13 men har sett hjärtat slå IAF :)
  • Ggrahnen
    Vanja skrev 2016-03-10 23:29:38 följande:

Håller tummarna för oss! I mitt "logiska" tänkande så betyder det bara att vi har större chans till att det ska gå vägen denna gång. :)

Haha ja så tänker jag också! Statistiskt sätt så borde det gå denna gång :D
  • vildkatten

Hej!
    Här vill jag också vara med! Gärna i fb-grupp också Jag vågar egentligen inte efter missfallet före denna graviditet i v.11 men nu har jag tagit mod till mig och känner att det får bli som det blir Jag är i vecka 11 nu, i morgon är dagen då jag fick missfall och jag vill bara ta mig förbi den...Det var fruktansvärt....som säkert många med mig här inne tyvärr fått uppleva...
    Detta är mitt tredje barn, har en tös född -11 och en pojk född -12. Roligt att följas åt med er alla! Är det någon som gjort moderkaksprov här?

Stolt mamma till Stella 20110211
  • Kampis

Jaha vulet idag gick inte som tänkt... hittades inget foster så återbesök om 2 v. Hittills likadant som för några månader sen, ovisshet o många kommer från v 5 till 12, för att sen få tabletter att driva ut det o sen blödning i 7 veckor.

Orkar inte en gång till :(

• eagle87
    Kampis skrev 2016-03-11 16:28:11 följande:

Jaha vulet idag gick inte som tänkt... hittades inget foster så återbesök om 2 v. Hittills likadant som för några månader sen, ovisshet o många kommer från v 5 till 12, för att sen få tabletter att driva ut det o sen blödning i 7 veckor.

Åh va jobbigt :((( vilken v är du i?
  • Ggrahnen
    Kampis skrev 2016-03-11 17:28:11 följande:

Usch. Vet hur det känns och lider verkligen med dig!!! En gång räcker fan!
  • nepe
    Mlimim skrev 2016-03-10 17:39:37 följande:
    Kul! Hur långt gången är du? Första barnet?
    Ja jättekul att vi är flera! Japp, första barnet :) Bor i Uppsala. Första för dig?
  • nepe
    Kampis skrev 2016-03-11 17:28:11 följande:

åh vad sorgligt :(
Svar på tråden BF Oktober 2016