• okt_bebban

BF Oktober 2016

Hej på er!
    Det fanns ju inget inlägg för oss som har BF i oktober, så jag startade ett :)
    Idag köpte jag ett digitalt graviditetstest och det visade: Gravid 1-2 veckor, men entligt graviditets appen så är jag 4 veckor (3+4)! Vet någon hur bra dom funkar? 
    Detta är min tredje graviditet.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-01-25 22:16
    BF 1 oktober!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-04 23:09
    För er som är intresserade så finns en privat Facebook-grupp! Ni kan maila sötnöten. Hoppas vi ses där.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-11 20:47
    Nu är maxgränsen uppnådd på Facebook gruppen, så det går inte att maila Sötnöten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-17 21:50
    Nu finns en ny hemlig fb grupp, maila Helena­Saga

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-21 21:31
    Hej! Jag vill meddela er att den andra fb gruppen också nått sin maxgräns. Det kanske finns någon som vill starta en tredje?

• Svar på tråden BF Oktober 2016
  • nepe

Jag var på vul igår (gick in i vecka 9 då) och såg ett fullt pickande hjärta! Jag är SÅÅ glad och lycklig även om jag fortfarande inte kan förstå detta!

• Kampis

6+6 antagligen, men har inte helt koll på när äl var eftersom jag inte hann få nån mens efter blödningen, så det kan diffa nån dag, men nånting borde ju ha synts :/ tre veckor sen +

Tack tjejer <3 <3

• Dezert Roze

Hej alla,

Har ej läst hela tråden bara de på denna sida.

Är enligt mensens senaste första dag gravid 9+0 idag med 4:e barnet.

Mått ganska bra förutom trötthet, nyligen lite illamående samt lätt irriterad hehe... Annars helt ok.

Vi meddelar familj och vänner om graviditet efter KUB så hittills inte officiellt. Men kul att följa andra mammor som också väntar baby i oktober.

Hoppas ni mår väl ????

• Vanja
    nepe skrev 2016-03-11 19:05:30 följande:

Jag var på vul igår (gick in i vecka 9 då) och såg ett fullt pickande hjärta! Jag är SÅÅ glad och lycklig även om jag fortfarande inte kan förstå detta!

Stort grattis!! Vad roligt att det var så många från Uppsala.. Vem vet vi kanske möts på Ackis ;) är med i v9 :):)
  • nepe
    Vanja skrev 2016-03-11 19:56:48 följande:
    Stort grattis!! Vad roligt att det var så många från Uppsala.. Vem vet vi kanske möts på Ackis ;) är med i v9 :):)
    Tack snälla! Och Grattis till dig och ditt lilla embryo :D
  • Decibel84
    nepe skrev 2016-03-11 19:05:30 följande:

wow jag längtar tills mitt UL:)
  • Kathen83

Hej tjejer! Är gravid med mitt andra barn, är i v 8 just nu :) Vore jättekul att få gå med i en FB grupp om det har startats någon?

• Vanja

För er som bodde i Uppsala så hittade jag en fb-grupp. Uppsala mammor BF 2016. :)

Kathen83 skrev 2016-03-12 14:07:08 följande:

Hej tjejer! Är gravid med mitt andra barn, är i v 8 just nu :) Vore jättekul att få gå med i en FB grupp om det har startats någon?

Grattis! Mitt tips är att gå tillbaka några sidor och kolla vem som startade grupp senast.. Ifall Ditt inlägg försvinner i mängden innan rätt person hinner se de.. :)
  • nepe
    Decibel84 skrev 2016-03-12 09:15:57 följande:
    wow jag längtar tills mitt UL:)
    Det förstår jag! Jag längtar efter nästa jag med! Ska du göra kub?
  • Blomberg89

Hejsan! Min fästmö är väldigt intresserad av stt gå med i en grupp! Finns det någon plats kvar i nån av grupperna?

Svar på tråden BF Oktober 2016