• okt_bebban

BF Oktober 2016

Hej på er!
    Det fanns ju inget inlägg för oss som har BF i oktober, så jag startade ett :)
    Idag köpte jag ett digitalt graviditetstest och det visade: Gravid 1-2 veckor, men entligt graviditets appen så är jag 4 veckor (3+4)! Vet någon hur bra dom funkar? 
    Detta är min tredje graviditet.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-01-25 22:16
    BF 1 oktober!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-04 23:09
    För er som är intresserade så finns en privat Facebook-grupp! Ni kan maila sötnöten. Hoppas vi ses där.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-11 20:47
    Nu är maxgränsen uppnådd på Facebook gruppen, så det går inte att maila Sötnöten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-17 21:50
    Nu finns en ny hemlig fb grupp, maila Helena­Saga

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-21 21:31
    Hej! Jag vill meddela er att den andra fb gruppen också nått sin maxgräns. Det kanske finns någon som vill starta en tredje?

• Svar på tråden BF Oktober 2016
  • Anonym (orolig)

Hur fan ska man kunna dölja på jobb när man mår så jävla illa? O är så fruktansvärt trött.. bara vari ty på jobb i 3 tim o hade kunnat somna när som... är inget ställe o gå undan. Har eget rum o stängd dörr men kan ej lägga mig på golvet bara...

Hur gör ni??

• Anonym (orolig)

Hur fan ska man kunna dölja på jobb när man mår så jävla illa? O är så fruktansvärt trött.. bara vari ty på jobb i 3 tim o hade kunnat somna när som... är inget ställe o gå undan. Har eget rum o stängd dörr men kan ej lägga mig på golvet bara...

Hur gör ni??

• trex2013
    pandoraDiem skrev 2016-02-24 11:40:56 följande:

Hej tjejer! Blev tipsad av eagle87 om er grupp. Plussade igår, har försökt sedan sommaren 2014 (med en graviditet under tiden som slutade i utomkveds) så det känns helt overkligt att ha plussat på "egen" hand, var helt inställd på ivf. Har bf den 31 okt.

välkommen och grattis! :)
  • Julia79

Åh vad härligt, stort GRATTIS till er <3

Hej tjejer! Blev tipsad av eagle87 om er grupp. Plussade igår, har försökt sedan sommaren 2014 (med en graviditet under tiden som slutade i utomkveds) så det känns helt overkligt att ha plussat på "egen" hand, var helt inställd på ivf. Har bf den 31 okt.

• pandoraDiem

Tack tjejer! Ena sekunden överlycklig, andra livrädd för att det inte ska gå nu heller. Försöker tänka att det kommer att bli bra tillslut ändå.

• eagle87
    pandoraDiem skrev 2016-02-24 10:40:56 följande:

Ja e så överlycklig O inte behöva göra ivf.. Va så rädd liksom... Ja hade en läkartid 22 feb då vi skulle förbereda remissen O ta blodprover men istället fick ja säga att jag är gravid :))))

Visst känns de overklighet?
  • Anonym (orolig)

Grattis. Så skönt o slippa ivf
  • anna90
    eagle87 skrev 2016-02-24 07:59:15 följande:

Någon annan som redan fått en linje på magen från naveln till blygdbenet ? Vecka 4+5?

Oh my god! Tänkte att det måste ju vara omöjligt men var tvungen kolla eftersom jag är i samma vecka som du och jag har också fått en rand!! Sjukt, hur kan man få det såhär tidigt? :P
  • othello

Vilka av er under 35 kommer göra KUB test? Där jag bor får man bara gratis om man är över 35. 

Svar på tråden BF Oktober 2016