• okt_bebban

BF Oktober 2016

Hej på er!
    Det fanns ju inget inlägg för oss som har BF i oktober, så jag startade ett :)
    Idag köpte jag ett digitalt graviditetstest och det visade: Gravid 1-2 veckor, men entligt graviditets appen så är jag 4 veckor (3+4)! Vet någon hur bra dom funkar? 
    Detta är min tredje graviditet.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-01-25 22:16
    BF 1 oktober!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-04 23:09
    För er som är intresserade så finns en privat Facebook-grupp! Ni kan maila sötnöten. Hoppas vi ses där.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-11 20:47
    Nu är maxgränsen uppnådd på Facebook gruppen, så det går inte att maila Sötnöten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-17 21:50
    Nu finns en ny hemlig fb grupp, maila Helena­Saga

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-21 21:31
    Hej! Jag vill meddela er att den andra fb gruppen också nått sin maxgräns. Det kanske finns någon som vill starta en tredje?

• Svar på tråden BF Oktober 2016
  • Anonym (nummer 3)
    pandoraDiem skrev 2016-02-25 15:56:55 följande:
    Jag tycker också om att träna och kör en hel del löpning. Var ute och sprang i tisdags, tog det mycket lugnt. När jag kom tillbaka så hade jag lite rosa i mina flytningar så blev skiträdd. Nu vet jag inte hur jag ska göra med träning.
    Oj vad hemskt PandoraDiem. Då hade jag också blivit orolig och funderat på annan träning. Kanske ska du inte köra så mycket spring och stuts?  men jag vet egentligen inte utan fråga ngn träningsgrur eller bm ( eller båda och) - det skulle jag göra i din sits.  
  • Anonym (Matilda)

Hej på er alla!

Grattis till era små i magen. Jag plussade förra onsdagen och är enligt mina egna uträkningar i v 5 (4+3) BF 31/10. Har precis lagt på telefonen efter att ha bokat hälsosamtal på MVC. Nu känns det lite mer verkligt men ändå så himla overkligt.

Jag fyllde 24 i december och min sambo fyllde 25 i januari. det här blir vårt första barn. Fick plus på första försöket så man blev väl lite chockad när man såg testet.

har inte så mycket symptom. Blir lite yr någon gång då och då. Men det hjälper att jag rör på mig då. Annars har jag precis börjat få enormt ömma bröstvårtor. Lite växtvärk i magen men annars mår jag bra. Hoppas på att få fortsätta med det.

• MissH81

Jag tycker jag har fått mindre graviditetssymtom, bör jag vara orolig? Är i v 7 (6+1).

Förra veckan var jag mycket mer öm i brösten och trött. Denna veckan är jag mindre av båda, kommer och går bara. Känner mest mig öm i brösten på kvällarna. Illamående har jag inte varit överhuvudtaget men det var jag inte heller en enda dag under graviditeten med min dotter för 8 år sedan.

• Mammatilljesperochkevin06
    MissH81 skrev 2016-02-26 09:43:42 följande:

Jag tycker jag har fått mindre graviditetssymtom, bör jag vara orolig? Är i v 7 (6+1).

Förra veckan var jag mycket mer öm i brösten och trött. Denna veckan är jag mindre av båda, kommer och går bara. Känner mest mig öm i brösten på kvällarna. Illamående har jag inte varit överhuvudtaget men det var jag inte heller en enda dag under graviditeten med min dotter för 8 år sedan.

Ja jag känner lika dant fast mer på kvällarna att brösten ömmar mer då å illamåendet kommer å går
  • nepe
    eagle87 skrev 2016-02-26 09:20:31 följande:

Någon som ska på tidigt ul? :)

Jag ska om två veckor :) Går in i v 9 då samma dag!
  • eagle87
    nepe skrev 2016-02-26 09:53:36 följande:
    Jag ska om två veckor :) Går in i v 9 då samma dag!
    Jag ska oxå om 2 v, v 7+1. Är de din första graviditet?
  • MissH81
    Mammatilljesperochkevin06 skrev 2016-02-26 09:52:29 följande:
    Ja jag känner lika dant fast mer på kvällarna att brösten ömmar mer då å illamåendet kommer å går
    Vilken vecka är du i? Jag tycker det känns lite konstigt att det kommer igår och minns inte om det var likadant min förra graviditet.
  • MissH81
    MissH81 skrev 2016-02-26 12:51:22 följande:
    Vilken vecka är du i? Jag tycker det känns lite konstigt att det kommer igår och minns inte om det var likadant min förra graviditet.
    kommer och går ska det vara... :)
  • Mammatilljesperochkevin06
    MissH81 skrev 2016-02-26 12:51:22 följande:
    Jag är i vecka 7går in i vecka 8på måndag :)
Svar på tråden BF Oktober 2016