Höstbebisar efter IVF 2016
En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)
En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)
Just det! Någon frågade om Sea band. Jag använder det. Tycker det funkade bra i början men att effekten kanske avtagit ngt. De har också avslöjat mig i för ett par personer, så långa ärmar om du vill vara hemlig!
Här är immunförsvaret i botten, förkyld igen för andra ggn på kort tid, så tråkigt! Dagisbarn och graviditet är ingen höjdare i det avseendet. Fick som tips av BM sist att ta alvedon om febern går över 38,5. Vet att vi diskuterade detta i tråden för ett tag sen.
F.ö. KUB om en vecka. Känns nervöst! Har typ alla symtom kvar men är ändå rädd för ma.
Jag har också fått mer mensvärk senaste veckan. Eller, det "drar" mer i magen, speciellt när jag ligger ner och ska vända mig osv.
Jag mår pyton rent fysiskt, symptomen har förstärkts och det beror nog på att kroppen tillåter det och att den slappnar av.
Imorgon ska vi på ultraljud igen. Skönt!
Vårt KUB gick jättebra igår. Fick lägsta risken, 1 på 20000. Helt fantastiskt! Är 39 år så trodde aldrig det. Vi är så lyckliga!!! :D
Grattis!!
Jag blir så förundrad bara, vi fick liksom ingen siffra, bara "låg risk". Men sen då?
Vårt KUB gick jättebra igår. Fick lägsta risken, 1 på 20000. Helt fantastiskt! Är 39 år så trodde aldrig det. Vi är så lyckliga!!! :D
Bra att du kollar upp det, men du har ingen privat gyn där du bor så att du kan boka in VUL då du vill? Jag kommer att kolla varannan vecka ungefär fram tills jag börjar känna sparkar om jag tar mig så långt. Bara v 10 än så länge så skrämmande och spännande veckor kvar med KUB i vecka 13 och NIPT i vecka 14...
Grattis!!
Jag blir så förundrad bara, vi fick liksom ingen siffra, bara "låg risk". Men sen då?