Höstbebisar efter IVF 2016
En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)
En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)
Ja men då är jag ju verkligen inte ensam
Min bm sa ju också till oss att de väntar med att lyssna på hjärtat för att undvika panik om det skulle vara svårt att hitta när man inte är så långt gången.
Bara att bita i det sura då så länge man inte blir panikorolig och vill försöka få en tid ändå.
Tack för era svar! Känns bättre nu
Har inte heller lyssnat på hjärtat men hade RUL idag! Allt såg fint ut, så skönt!! Kollade inte kön så den statistiken får vi fylla på efter födseln :)
Har inte heller lyssnat på hjärtat men hade RUL idag! Allt såg fint ut, så skönt!! Kollade inte kön så den statistiken får vi fylla på efter födseln :)
Varit på RUL idag.
Allt så bra ut med bebis men ska åter i vecka 24 för att kontrollera hjärtat då min dotter föddes med hjärtfel. Man såg dock inget fel idag men de vill ändå för säkerhets skull göra ett nytt v 24.
Likaså ska jag göra ett nytt ultraljud i v 32 för att kolla moderkakans läge då den fortfarande ligger lågt.
Vi väntat en liten pojke förresten!
Vad kul att allt såg bra ut, och grattis till lillkillen! Hoppas allt ser lika fint ut på de två kommande ultraljuden :)
Vad står det nu, 3-2 till pojkarna?
Grattis till alla lyckade RUL! :)
Grattis till RUL, Sally och CB!! Så fantastiskt att få uppleva ett positivt RUL!
3-2 till grabbarna ja, och 2 överraskningar. :)
Sally, kollade du upp könet förra gången? Kommer ju ihåg att det var i den tråden det var en stor majoritet grabbar...
Säger också grattis till lyckade rul!
Tack för alla grattis! Det känns väldigt skönt att uppleva ännu ett lyckat RUL ja!
Ami> Vi kollade könet på sonen, den gången kändes det sååå himla overkligt att vi äntligen skulle få barn så allt som gjorde det mer konkret var välkommet. Den här gången vill vi veta hur det känns att få veta det i förlossningsrummet :)