Höstbebisar efter IVF 2016
En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)
En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)
Vad skönt att det börjar dra ihop sig för er, många av er i alla fall :)
Här är det fortfarande ett tag kvar, som mest 7 veckor och som minst två, om han kommer på utsatt tid dvs. Fast jag har det ganska bra, så han kan gott stanna ett tag till.
Den här helgen spenderar jag i Uppsala med blivande mormor, hon har blivit shoppinggalen nu när det är första barnbarnet på väg :D
Jag hoppas att det är okej att skriva lite äckliga detaljer här i tråden... :) Igår var jag riktigt kass i magen hela dagen, kunde inte äta någonting utan att det ville komma ut typ direkt. Detta resulterade i hemorrojder till slut! Har aldrig haft det förut, det gör ont!!! Nån som har nåt bra tips på salva eller så?
O nu på morgonen kom det ganska mycket flytningar med blod i, vilket det gjorde dagen innan vattnet gick med dottern. Så det känns som att det kanske är på gång. Nu har ju vi ett planerat kejsarsnitt inbokat på tisdag så det kanske inte händer nåt innan dess, men man vet ju aldrig... Vi ska lämna dottern hos min mamma ikväll eftersom vi ska iväg tidigt på inskrivning på sjukhuset på måndag morgon. Så då är det helt okej om vattnet går eller värkarna startar! :)
"Bloody show" låter lovande! Men i vilket fall: senast tisdag! Så spännande!
Godmorgon!
Jag började också blöda lite i natt och får mer och mer starka smärtor som kommer och går. Spännande!!! :)
Vilken spännande läsning här var idag!
Bebisar på gång!
Det där med hemorrojderna var kanske mindre spännande för din del jewel. Tyvärr har jag inga bra tips. Hoppas på att det lägger sig och blir bättre för dig!
Själv är jag glad över att jag kan skylla på att jag är "graviditetstrött" och måste vila och sova mycket för mina något krävande svärföräldrar är här!
Blir det för intensivt så "måste jag gå och vila lite"
Åh vad spännande tjejer! Vilka veckor är ni i nu jewel och Libra1?
Oj, vad spännande Amie och Libra!
Hoppas ni båda får som ni vill nu, en som startar och en som inte startar?
Det måste ju ändå kännas bra om slemproppen hinner släppa, men utan att värkarna startar innan snitt. Då vet man ju att det är bra tidning. :)
Själv har jag 2 v till BF och vaknade till en kräksjuk dotter... timing det också.. :(
Åh vad spännande tjejer! Vilka veckor är ni i nu jewel och Libra1?