Höstbebisar efter IVF 2016
En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)
En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)
Tack för alla gratulationer! Vi är kvar på BB men får förhoppningsvis åka hem imorgon. Amningen går sådär, han sover mest. Får se om vi börjar med tillägg..
Måste ju visa upp vår lilla sötnos. Han har fått namnet Pontus! <3
Men ååh! Hej lilla Pontus! <3
Tänk så var det lilla du som har legat där hela tiden!
Sötnos!
Längtar också sjukt mycket nu! Vill veta vem det är, pojke eller flicka och hur hen ser ut!
Ååååh! Vilken sötnos!!!
Här tror jag slemproppen, eller del av den gick förut.
Har massa sammandragningar men de gör inte direkt ont, trycker mycket neråt dock och massa molvärk.
Jag är på förlossningen nu!!! :D
Här händer det verkligen grejer idag!
Vilken liten sötis Pontus är! :)
Ser inga bilder i appen :*( Har också Pontus på namnlistan!!
Fasen vad mycket spännande som händer här nu!
Har äntligen hittat lite pepp för förlossningen. Läste på från vår gamla profylaxkurs men kände att jag blev ännu mer stressad av att försöka plugga in all profylaxandning, förlossningsställningar, målbilder, affirmationer etc. Har istället läst om dyktekniken idag. Hoppas kunna få den att funka, verkar så logiskt och coolt. Någon som provat/tänker prova det?
Är fortfarande i latensfasen men får ondare och ondare. Värkar var 4:e minut. Men tror det lär dröja lite. Behöver inte åka hem iaf. Skönt det!!! CTG varannan timme så känns tryggt! :)