Höstbebisar efter IVF 2016
En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)
En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)
Det stannade nog av här också. Känner inget för tillfälligt. Så var nog bara falskt alarm. Jag som längtar så!!! :)
Spännande med KS imorgon. Ett stort lycka till!!!
Precis varit hos barnmorskan, allt ser bra ut fortfarande men inte ett spår av att känna nåt, 38+4 nu. Hon erbjöd hinnsvepning nästa gång om det inte har satt igång av sig självt då. Har ni några erfarenheter av det?
Då kommer jag vara i 40+4.
Har inte packat BB-väskan än..
kom på att jag kanske borde det då vi ska göra ett vändningsförsök av bebben imorgon. Läste att det i värsta fall kan leda till akut snitt om bebisen blir påverkad! :-O
Blandade känslor för vändningen.. några säger att det gör svinont andra att det inte kändes alls.
Det kanske inte ens lyckas eller så vänder sig bebben igen.. vill verkligen föda vaginalt.. sett fram emot det hela livet. Men men.. det blir vad det blir. Allt det bästa för bebben
Stort lycka till imorgon jewel!!! Äntligen ska ni få träffa er lilla skatt
Lycka till imorgon jewel!
Lycka till, jewel! :)
Tack för alla lyckönskningar! Jag är lite nervös nu, hoppas jag kan sova okej inatt. Mest jobbigt känns det att vara ensam på uppvaket efter snittet men jag hoppas att tiden går fort då. Det känns väldigt overkligt att vi ska få träffa lillebror imon.. Uppdaterar er så fort jag orkar!
Lycka till Jewel!! Så häftigt att ni ska få träffa er lilla skatt imorgon!
Har inte packat BB-väskan än..
kom på att jag kanske borde det då vi ska göra ett vändningsförsök av bebben imorgon. Läste att det i värsta fall kan leda till akut snitt om bebisen blir påverkad! :-O
Blandade känslor för vändningen.. några säger att det gör svinont andra att det inte kändes alls.
Det kanske inte ens lyckas eller så vänder sig bebben igen.. vill verkligen föda vaginalt.. sett fram emot det hela livet. Men men.. det blir vad det blir. Allt det bästa för bebben
Stort lycka till imorgon jewel!!! Äntligen ska ni få träffa er lilla skatt
Lycka till imorgon med vändningsförsöket Pusheen! Jag förstår fin oro. Har också hört både bra och sämre historier kring vändningsförsök. Jag håller tummarna att liten vänder sig!!
Jag började tvätta litens kläder idag först. Visserligen är det 4 veckor kvar men jag började känna mig lite stressad när alla pratade om BB-väskan. Vad ska du packa ner?