Höstbebisar efter IVF 2016
En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)
En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)
Nej tyvärr inte! Får åka in i så fall. Men det känns att något händer. Hoppas jag iaf. Alvedon hjälper inte så hoppas verkligen det är på g!!! :)
Grattis Jewel! <3
Åh, så spännande i tråden nu!! Yay!
STORT grattis till lillebror, jewel! Så bra att allt gått bra!
Nu är lillebror här! <3 Allt har gått jättebra, han är så söt! Ganska stor, 4,2kg o 52cm men jag tycker att han ser jätteliten ut ändå :)
Tiden på uppvaket var inte så kul men snittet gick jättebra. Tydligen var det enorma mängder fostervatten :)
Så härligt att han är här nu!
Men så skönt! Vad sa dom, trodde dom att liten ligger kvar så nu? Jag blev lite nojig idag för jag har känt hickan långt nere ett tag, men idag kände jag hickan högt uppe i magen. Tänk så har hon vänt sig igen?!:(
Nu är lillebror här! <3 Allt har gått jättebra, han är så söt! Ganska stor, 4,2kg o 52cm men jag tycker att han ser jätteliten ut ändå :)
Tiden på uppvaket var inte så kul men snittet gick jättebra. Tydligen var det enorma mängder fostervatten :)
Så härligt att han är här nu!
Lilleman har ni blivit utskriven från Neo. Känns så underbart skönt.
Dock är det mycket läkarbesök nu framöver. Även på Bvc kommer vi få gå tätare än vanligt schema sa bvc sköterskan som ringde igår.
Jag tänkte även höra om någon som nu har planerat snitt eller du Jewel kommer gå på blodförtunnande sprutor (Innohep)?
Jag skulle nämligen egentligen gått på dessa i 6 veckor men då jag fick allergisk reaktion av dom fick jag avbryta behandlingen.
Tänkte att istället för att de kommer till spill så kunde någon av er få dom mot fraktkostnaden.
Spännande med allt som händer i tråden nu ?
Tack för alla gratulationer! Vi är kvar på BB men får förhoppningsvis åka hem imorgon. Amningen går sådär, han sover mest. Får se om vi börjar med tillägg..
Måste ju visa upp vår lilla sötnos. Han har fått namnet Pontus! <3

Ååååh! Vilken sötnos!!!
Här tror jag slemproppen, eller del av den gick förut.
Har massa sammandragningar men de gör inte direkt ont, trycker mycket neråt dock och massa molvärk.
Lilleman har ni blivit utskriven från Neo. Känns så underbart skönt.