Höstbebisar efter IVF 2016
En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)
En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)
Ska du ha ett planerat snitt så sent? Wow! Modigt. Läkarna har försökt förbereda mig på att iom att det är planerat snitt så plockar de ju inte ut barnet i vilket läge som helst (som vid urakuta snitt tex antar jag) och att jag därför, som snabbföderska, kan missa ett planerat snitt om förlossningen sätter igång i förväg. Gah! Så därför kommer jag förhoppningsvis att få snitt beviljat så tidigt som det går utan ökad risk för bebisen. Men vem vet, det är ju ett sjukhus så är det fullt så är det fullt.
Tack för tipsen ang lågt blodtryck! <3
Har känt mig lite bättre nu idag och inte fått några såna anfall direkt.
Ska tänka på det där med att dricka vatten. Är alldeles för dålig på det!
Låter som lågt blodtryck. Så var det iallafall för mig när jag hade extremt lågt blodtryck så hade jag varit dig hade jag kollat upp det på måndag.
CB1982, stort lycka till idag! <3
Lycka till CB1982!
Spännande!
Lycka till CB1982, tänker på er idag!
Ska du ha ett planerat snitt så sent? Wow! Modigt. Läkarna har försökt förbereda mig på att iom att det är planerat snitt så plockar de ju inte ut barnet i vilket läge som helst (som vid urakuta snitt tex antar jag) och att jag därför, som snabbföderska, kan missa ett planerat snitt om förlossningen sätter igång i förväg. Gah! Så därför kommer jag förhoppningsvis att få snitt beviljat så tidigt som det går utan ökad risk för bebisen. Men vem vet, det är ju ett sjukhus så är det fullt så är det fullt.
Tack för tipsen ang lågt blodtryck! <3
Har känt mig lite bättre nu idag och inte fått några såna anfall direkt.
Ska tänka på det där med att dricka vatten. Är alldeles för dålig på det!
Var det imorgon du skulle få snittet? I vilket fall; stort lycka till!!! <3
CB1982; Lycka till idag! :)
CB1982: Hoppas allt har gått bra idag!!! <3
Tack alla.
Det har varit en tuff dag hittills.
Sonen mådde bra först men slutade helt plötsligt att andas. De sprang iväg med honom och först 2 timmar senare fick jag veta att läget är stabilt.
Just nu ligger han på neo och jag på BB. De körde dock in mig i sängen så att jag fick träffa honom. Så fin han är, längtar tills jag får hålla honom i min famn.