Höstbebisar efter IVF 2016
En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)
En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)
Så fin!
Så jag längtar efter bebis nu, men är ju förhoppningsvis minst tre veckor kvar...
Jag kommer inte att prova amma ens denna gång. Var så mycket strul förra gången med sjukhusinläggning p.g.a. för mycket viktnedgång etc etc och ersättningen var vi så himla nöjda med så det blir det från början denna gång.
Är fortfarande i latensfasen men får ondare och ondare. Värkar var 4:e minut. Men tror det lär dröja lite. Behöver inte åka hem iaf. Skönt det!!! CTG varannan timme så känns tryggt! :)
Är fortfarande i latensfasen men får ondare och ondare. Värkar var 4:e minut. Men tror det lär dröja lite. Behöver inte åka hem iaf. Skönt det!!! CTG varannan timme så känns tryggt! :)
Nämen vilken liten sötnos!!:)
Stort grattis till er! Tänk, nu är han här. Jag längtar en massa efter vår lilla tjej nu. Allt känns så overkligt och ändå så ploppar det bebisar här i tråden nu. Heja heja alla vi! Vilken resa det har varit för oss.
quote=77046039][quote-nick]jewel skrev 2016-10-12 19:42:34 följande:[/quote-nick]Tack för alla gratulationer! Vi är kvar på BB men får förhoppningsvis åka hem imorgon. Amningen går sådär, han sover mest. Får se om vi börjar med tillägg..
Måste ju visa upp vår lilla sötnos. Han har fått namnet Pontus! <3
[/quote]
CB1982: Vad mysigt att ha hela familjen samlad hemma nu. :)
Jewel: men åhh, gulle... <3 Vilken fin pojke du fått!
Så fin Pontus är Jewel! Grattis igen!
Och vad spännande för er Libra1! Heja!
Ååååh! Vilken sötnos!!!
Här tror jag slemproppen, eller del av den gick förut.
Har massa sammandragningar men de gör inte direkt ont, trycker mycket neråt dock och massa molvärk.