• jewel

Höstbebisar efter IVF 2016

En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)

• Svar på tråden Höstbebisar efter IVF 2016
  • Pusheen
    Libra1 skrev 2016-10-14 08:31:46 följande:

Igår den 13 okt kl 13:33 kom en liten pojke på 2800g. Vi är trötta men väldigt lyckliga. Ligger på BB och myser lite och väntar på att mannen ska komma. Han fick inte sova över så det har inte blivit så mycket sömn för mig.

Det här känns fortfarande helt overkligt!!! :D

Men ååh! Stort grattis Libra!!! Tänk äntligen har du honom i din famn efter all väntan <3
  • jewel

Igår den 13 okt kl 13:33 kom en liten pojke på 2800g. Vi är trötta men väldigt lyckliga. Ligger på BB och myser lite och väntar på att mannen ska komma. Han fick inte sova över så det har inte blivit så mycket sömn för mig.

Åh vad underbart! Stort grattis!! <3
  • Pipam

Stort grattis Libra till lilla killen!!!!!

Här är det varannan dag med att jag mår ok till att inte alls må bra med förvärkar, illamående. Idag har jag molvärk både i rygg, mage, ljumskar och ner i benen.

Hoppas så det kan sätta igång snart. 18 dagar kvar till BF dock så jag ska väll inte hoppas för mycket....

• lallallalla
    Pipam skrev 2016-10-14 12:08:13 följande:

Stort grattis Libra till lilla killen!!!!!

Här är det varannan dag med att jag mår ok till att inte alls må bra med förvärkar, illamående. Idag har jag molvärk både i rygg, mage, ljumskar och ner i benen.

Hoppas så det kan sätta igång snart. 18 dagar kvar till BF dock så jag ska väll inte hoppas för mycket....

Samma här, jag känner mig scitzofren..

Är du också illamående? Jag får det ihop med de flesta sammandragningar nu. Extra jobbigt på nätterna..
  • Kajo

Jag har varit inne på förlossning pga inga rörelser. Men allt såg bra ut! Vilken lättnad. Trodde jag skulle kräkas innan jag fick höra lilltjejens hjärtljud. Vilken busunge hon är. Jag brukar känna henne ungefär var tredje timme, men ingenting på hela morgonen och förmiddagen. Nu när jag sitter och äter sen lunch efter besökt behagar hon att hålla låda igen. Nu är jag rätt trött på detta och vill bara hålla henne i famnen! 30 dagar kvar!

• Pusheen
    Kajo skrev 2016-10-14 14:07:22 följande:

Jag har varit inne på förlossning pga inga rörelser. Men allt såg bra ut! Vilken lättnad. Trodde jag skulle kräkas innan jag fick höra lilltjejens hjärtljud. Vilken busunge hon är. Jag brukar känna henne ungefär var tredje timme, men ingenting på hela morgonen och förmiddagen. Nu när jag sitter och äter sen lunch efter besökt behagar hon att hålla låda igen. Nu är jag rätt trött på detta och vill bara hålla henne i famnen! 30 dagar kvar!

Usch så jobbigt! Vet precis vad du menar med illamåendet innan man vet.

Min började leva jäkel redan i väntrummet när jag var där.

Bra att du åkte in. De nämnde inget om hur hon låg då va?

Jag känner hicka högt upp igen. Blir ingen klok på hur hen ligger. Är också lite trött på detta och börjar bli otålig och vill bara ha bebben i famnen nu istället!
  • Amie77

Stort grattis! Som någon som följt din blogg länge så känns det som jag unnar er denna lycka lite extra mycket!
Svar på tråden Höstbebisar efter IVF 2016