Höstbebisar efter IVF 2016
En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)
En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)
Spännande Pusheen och lallallalla! Ja, man vet ju inte säkert om man kommer ha sinnesnärvaro (eller -frånvaro?) att klara det i den situationen. Hoppas! Blev i alla fall tilltalad av att det var så mycket mindre krångligt än profylaxandningen vi försökte med sist. Tänker ge det ett försök helt klart!
Spännande Pusheen och lallallalla! Ja, man vet ju inte säkert om man kommer ha sinnesnärvaro (eller -frånvaro?) att klara det i den situationen. Hoppas! Blev i alla fall tilltalad av att det var så mycket mindre krångligt än profylaxandningen vi försökte med sist. Tänker ge det ett försök helt klart!
Ja det återstår att se
Min sambo läste om det nu och han sa att det lät som ngt som skulle passa mig. Han ska försöka hjälpa mig med det(om det nu går ifall man skriker rakt ut hehe).
Han ska också påminna om att gå och kissa då och då! Min man glömde det sist, det har jag ältat i tre år :D
Alltså får mannen ansvara för avslappning och toalettbesök!
Han ska också påminna om att gå och kissa då och då! Min man glömde det sist, det har jag ältat i tre år :D
Vi som är kvar nu, när är ni beräknade? Vem står på tur? Jag har bf 16 nov.
Jag är beräknad den 12/11, men har beviljat snittdatum en bit innan dess. (Jag brukar inte vilja berätta födelsedatum etc på forum då jag vill vara så anonym som möjligt, men jag vet nu att det blir flera dagar innan 12:e.)
Här är en länk till listan
www.familjeliv.se/forum/thread/76715190-lista-till-hostbebisar-efter-ivf-2016
Jag är också kvar, har BF 10/11. Jobbar 5 ynkliga dagar till, sen ska jag boa, städa och vila för hela slanten! Och kanske baka lite kakor och laga lite mat också.... det ska bli så jäkla sköööönt!