Höstbebisar efter IVF 2016
En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)
En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)
Jag är också kvar, har BF 10/11. Jobbar 5 ynkliga dagar till, sen ska jag boa, städa och vila för hela slanten! Och kanske baka lite kakor och laga lite mat också.... det ska bli så jäkla sköööönt!
Jag är också kvar, har BF 10/11. Jobbar 5 ynkliga dagar till, sen ska jag boa, städa och vila för hela slanten! Och kanske baka lite kakor och laga lite mat också.... det ska bli så jäkla sköööönt!
Jag är ju också kvar. BF 24/10. Åtta dar kvar nu...
Min slemmis lossnade ju i tisdags. Då tyckte jag det var jättekul och spännande. Men inget har ju hänt sen dess, förutom att jag letar fler tecken än nånsin. Börjar känna nu att det hade varit bättre att inte få nån proppavgång. Jag går och lägger mig nervös och vaknar besviken. :/
Jag är kvar, BF på onsdag 19/10. Men hon får gärna komma när som helst, nu är det tungt och jag längtar :)
Det här med att risken finns för igångsättning 2 v över verkar inte riktigt fastnat hos mig så det känns helt omöjligt att jag ska klara mig tills dess i så fall..
Och jag, bf 31/10. 15 dagar kvar. Inga känningar eller tecken. Lär nog få vänta tills början av november innan det här lilla hjärtat behagar titta ut dock!
I morgon går jag in på 3:e veckan hemma innan bf.
Idag tänkte vi försöka få BB-väskan packad.
Jag är kvar, BF på onsdag 19/10. Men hon får gärna komma när som helst, nu är det tungt och jag längtar :)
Det här med att risken finns för igångsättning 2 v över verkar inte riktigt fastnat hos mig så det känns helt omöjligt att jag ska klara mig tills dess i så fall..
Ja gå över bf med 2v känns faktiskt långsökt just nu... Men när jag var hos bm sist och hon bokade in ett mvc/bm besök den 2/11, tänkte jag "är hon tokig, det är ju efter bf då ska väl bebis vara här?!" Sen slog det mig att bf+2 inte är nåt! Jag lär få/behöva gå på det mötet också haha suck!
Men du bara ett par dagar till bf nu Några känningar?
Jag är också kvar! Har BF 21/11 så det är lååångt kvar.... Har haft en väldigt skonsam graviditet till för ett par veckor sedan då jag fick problem med hemorrojder... Fy fan säger jag bara, känns som att skita ut spik! Och lite foglossning i blygdbenet som gör skitont ibland när jag promenerar. Crossfit och styrketräning går dock bra, jätteknepigt...
Jag är ju också kvar. BF 24/10. Åtta dar kvar nu...
Min slemmis lossnade ju i tisdags. Då tyckte jag det var jättekul och spännande. Men inget har ju hänt sen dess, förutom att jag letar fler tecken än nånsin. Börjar känna nu att det hade varit bättre att inte få nån proppavgång. Jag går och lägger mig nervös och vaknar besviken. :/