Höstbebisar efter IVF 2016
En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)
En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)
Får se om min bm gör det. Frågade du efter det eller gav bm det förslaget?
Så skönt med glad och nöjd bebis Frmid! Förstår att det är svårt att greppa att ni har en bebis hemma nu!
Vad jobbigt att åka in till bb igen. :( men skönt att höra att det går bättre nu. :)
De verkar erbjuda det som rutin här när man gått över ett visst datum. Så länge man är minst 1 cm öppen och tappen börjat mjukna dvs. De vänner jag har som gått över tiden har också fått det erbjudandet. Sen kan jag läsa mig till här på fl att det inte verkar vara standard att det erbjuds i alla landsting.
Nä, jag har förstått att det inte görs överallt. Vet ju inte ens om nåt händer alls på mig där nere, känns ju inte så eftersom jag inte känner av nåt haha
Jag ska be om en ny imorgon. Kom en stor bit slempropp igen nu på morgonen. Har knappt sovit inatt. Inte pga smärta utan för jag helt enkelt inte kan somna om. Och då kommer alla oroliga tankar.
Kom igen nu bebis!
Så var det för mig med, enstaka sammandragningar och svag molvärk ibland men inget mer. Funkade ju utmärkt ändå :) tycker du ska fråga om du får, händer inget så är det ju så men funkar det så har du snart din bebis :)
Jag ska be om en ny imorgon. Kom en stor bit slempropp igen nu på morgonen. Har knappt sovit inatt. Inte pga smärta utan för jag helt enkelt inte kan somna om. Och då kommer alla oroliga tankar.
Kom igen nu bebis!
Jag har också börjat få sömnproblem, jag som aldrig har sovit så bra som under graviditeten, men nu vaknar jag innan klockan ringer på morgonen och ibland där runt 4-snåret också. Både igår och idag har jag varit lite smådeppig och slö och tjurig mot maken som absolut inte förtjänar det. Så det gör mig ännu mer deppig. Max tre veckor kvar idag, men det känns som en hel jäkla evighet att ens vänta till BF.
Kom igen nu bebis!
Så var det för mig med, enstaka sammandragningar och svag molvärk ibland men inget mer. Funkade ju utmärkt ändå :) tycker du ska fråga om du får, händer inget så är det ju så men funkar det så har du snart din bebis :)
Ja jätteskönt :)
Hur mår du och ni? Hämtat er efter snitt?