Höstbebisar efter IVF 2016
En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)
En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)
Denna missade jag sist jag var in och kommenterade...
Frmid, Det är lugnt här, ej onda sammandragningar bara typ. Vi får se hur många dagar jag går över tror jag
Hur mår ni?
Gör era BM gynundersökning rutinmässigt nu på slutet? Min har inte gjort det och vi har inte pratat om det heller. Är inte riktigt säker på att jag ivll ha nån undersökning heller, men det vore ju lite roligt att veta om det håller på att mjukna nåt down under eller inte....
Hoppas min hinnsvepning imorgon blir lika lyckad som din Frmid! Ni får hålla era tummar för mig.
:)
Hoppas min hinnsvepning imorgon blir lika lyckad som din Frmid! Ni får hålla era tummar för mig.
Ja, det är ju just det där med tappens riktning och mjukhet jag är sjukt nyfiken på, men samtidigt så tror jag inte att det har hänt nåt där så det kanske är lika bra att inget veta.... :D
Tack för era svar i alla fall, jag tycker det verkar i andra trådar som att BM är där och petar mest hela tiden, men det kanske är bara inbillning då.
Du får fråga BM om hinnsvepning ;) funkade utmärkt på mig, 2 h efteråt började värkarna för mig!
Vi mår bra, men haft det tufft med amning och vikt. Fick läggas in 1 natt på BB igår igen för att övervaka hennes vikt. Nu är vi hemma igen och matar på för fullt och har helt plötsligt en glad och nöjd bebis :) hon är helt fantastisk, svårt att fatta att hon är här!
Då har BM försökt sig på en hinnsvepning. Hon var väldigt försiktig tyckte jag... haha! Och hon lät inte så positiv "jag gjorde det jag kunde i alla fall".
Känner inte direkt något... Men vi får väll hoppas :)